اخبار هنرمندان ، بازیگران

اخبار هنرمندان ، بازیگران

دانلود نرم افزار ، بازی آنلاین ، ورزشکاران ، سرگرمی
اخبار هنرمندان ، بازیگران

اخبار هنرمندان ، بازیگران

دانلود نرم افزار ، بازی آنلاین ، ورزشکاران ، سرگرمی

سه موتور جستجوی آیکون برای گرافیست ها

به دنبال سری آیکون های خاص و ویژه ای برای  پروژه یا طرح خود هستید؟ از این سه موتور جستجوگر آیکون که به شما معرفی می کنم استفاده کنید تا دیگر دغدغه ای نداشته باشید:


ادامه مطلب ...

نرم افزاری که ذهن شما را می خواند


لابراتوارهای تحقیقاتی شرکت اینتل نرم افزار جدیدی را توسعه داده اند که می تواند فعالیت مغزی را تجزیه کرده و ذهن کاربر را بخواند.

پدیده ذهن خوانی دیگر یک فعالیت منحصر به دانشمندان روانشناسی و یا جادوگران نیست. لابراتوار Tech Heaven اینتل، شرکت تولیدکننده پردازشگرها نرم افزاری را معرفی کرده است که می تواند از طریق یک سیستم دقیق چیزی را که یک فرد درحال فکر کردن به آن است از طریق تحلیل فعالیت مغزی بخواند.

این تکنیک هنوز در فاز توسعه است اما در آینده نه چندان دور می تواند سناریویهای جدیدی را باز کند که به طور بالقوه تحولی در انفورماتیک مصرفی و یاری رساندن به افرادی که از ناتوانیهای حاد جسمی رنج می برند ایجاد کند.

این برنامه به یک دستگاه رزونانس مغناطیسی متصل می شود. در آزمایش این نرم افزار از فرد خواسته شد که به یکسری از نامهای رایج فکر کند. آلگوریتم با فکر کردن داوطلب به هر واژه، فضاهایی از مغز را که در زمان فکر کردن فعال می شوند رصد کرد. سپس از داوطلب خواسته شد که دوباره به یکی از واژگان قبلی فکر کند. در طول آزمایش، این سیستم دقت بالای 90 درصد را نشان داد.

بزرگترین محدودیتهای این فناوری مربوط به موانع و هزینه بالای دستگاههای کنونی رزونانس مغناطیسی است اما به اعتقاد محققان لابراتوارهای اینتل، ورود به این بخش می تواند در آینده ای نزدیک تمام این موانع را رفع کند.

براساس گزارش CNET، هدف این محققان از کار بر روی این آلگوریتمها ایجاد ماشینهای دروغ سنج جدید  نیست بلکه ارائه تعاملات جدید میان انسان و ماشین و هدایت رایانه ها بدون استفاده از صفحه کلید، ماوس و صفحات لمسی است.

همچنین این نرم افزارها اهمیت زیادی در یاری رساندن به افراد متاثر از ناتوانیهای حاد جسمی است به طوری که این افراد می توانند از طریق فکر کردن بسیار از فعالیتهای روزانه خود را انجام دهند.

خودرویی که قوانین فیزیک را می‌شکند

یک شرکت خودروساز چینی تصمیم گرفته به هر بهایی با گرمایش جهانی مقابله کند. خودروی ضد کربن این شرکت قرار است اولین خودروی دنیا باشد که مانند برگ، دی‌اکسید کربن مصرف می‌کند و اکسیژن آزاد می‌نماید.خودرویی که قوانین فیزیک را می‌شکند

به نظر می‌رسد یک شرکت خودروسازی چینی تصمیم گرفته هر ایده ناپخته‌ای را برای طراحی یک خودروی دوستدار محیط زیست به کار گیرد، حتی اگر لازم باشد که قوانین فیزیک‌دانان را دور بریزد.

بر اساس گزارش وایرد، شرکت خودروسازی شانگهای قرار است با ایده خودرویی به نام یه‌زی (که در لغت به معنای برگ است) به نمایشگاه خودروی 2010 شانگهای بیاید. یه‌زی با یک لایه پلاستیکی پوشانده شده،‌ از انرژی قابل تجدید استفاده می‌کند و مهم‌تر این که اکسیژن دفع می‌کند. بدین ترتیب، یه‌زی اولین اتومبیل ضد کربن دنیا خواهد بود.


دلیل نام‌گذاری این خودرو، سقف برگ‌مانند آن است که محل نصب سلول‌های نوری است. نکته جالب‌تر،‌ توربین‌های چرخ‌هاست. به گفته شرکت سازنده،‌ این چرخ‌ها هنگام حرکت خودرو، برق تولید می‌کنند. چهارچوب شاسی هم از فلز و مواد آلی ساخته شده و دی‌اکسید کربن هوا را می‌گیرد و با استفاده از آن در یک سلول سوخت میکروبی، بخار آب ساتع می‌کند.
به ادعای این شرکت، خودروی یه‌زی می‌تواند دی‌اکسید کربن حاصل از مصرف برق خودش را تبدیل به نیروی الکتریکی کند که باز مورد مصرف خود خودرو قرار می‌گیرد.

قابلیت جدید Gmail، ارسال فایل بدون محدودیت حجمی!

گوگل بالاخره بعد از مدت ها تصمیم به رفع بزرگترین نقص موجود در سرویس چت مبتنی بر وب خود، یعنی Google Talk را گرفت! و این نقص چیزی نبود جز امکان ارسال و اشتراک فایل ها بدون محدودیت حجمی. این ویژگی می تواند راه حل مناسبی برای محدودیت ارسال فایل پیوست در سرویس ارسال ایمیل گوگل، یعنی جیمیل باشد.

goole-talk-file-transfer.jpg

به گفته گوگل این ویژگی علاوه بر جیمیل در دو سرویس دیگر گوگل از جمله سایت اورکات و iGoogle نیز اضافه شده امکان استفاده را دارد و از این پس کاربران نسخه تحت دسکتاپ گوگل هم می توانند به کاربران نسخه وبی فایل ارسال نمایند. این امکان به در حال حاظر در سرویس های اورکات و iGoogle قابل دسترسی است و به زودی برای سرویس Gmail نیز قابل استفاده خواهد یود.

شیوه جدید پرداخت الکترونیک برای مقابله با هکرها

یک شرکت ارائه دهنده خدمات پرداخت الکترونیک سرویس های جدیدی را برای کاربران اروپایی راه اندازی کرده است.

به گزارش آی دی جی،‌ در این سیستم از کلمات عبور با 8 کاراکتر استفاده می شود. این کلمات عبور تنها برای یک بار استفاده کارایی دارند و مرتب عوض می شوند تا از کاربر در برابر حملات هکرها و مهاجمان اینترنتی به خوبی حفاظت شود.

این سیستم پرداخت الکترونیک ویزا که CodeSure نام دارد، بر روی کارت های اعتباری نسل جدید آن نیز به کار گرفته می شود و تراشه ای در این کارت ها نصب می شود که تنها در صورت وارد کردن یک پین کد چهار رقمی از قبل مشخص شده اجازه استفاده از کارت و برداشت پول از طریق آن را می دهد.

برای تعاملات آنلاین از این طریق نیز هر بار باید یک رمز 8 رقمی را از شرکت ویزا دریافت کرد. با استفاده از این ابتکار عمل حتی اگر هکرها شماره کارت،‌زمان انقضاء و کد امنیتی سه رقمی کارت های ویزا را هم در اختیار داشته باشند قادر به سرقت پول ذخیره شده در حساب ها نخواهند بود.

انتظار می رود این سیستم به زودی در کشورهای اروپایی فعال شود

واگذاری بیش از 175 هزار مشترک ADSL مخابرات در تهران

به گزارش خبرنگار ارتباطات خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، هرچند در ابتدای تصویب مصوبه دولت برای مجاز کردن شرکت مخابرات ایران جهت راه‌اندازی سه میلیون پورت سوالات و نکات ابهامی درباره مغایر بودنش با قوانین متعدد و از جمله سیاست‌های ابلاغی مقام معظم رهبری درباره اصل 44 قانون اساسی به همراه داشت اما پس از خصوصی شدن مخابرات، راه‌اندازی سه میلیون پورت پرسرعت اینترنت در پی آنچه ناتوانی شرکت‌های ندا برای عمل به تعهداتشان اعلام شد، به مخابرات واگذار شده است.

ادامه مطلب ...

تلویزیون‌های بی‌سیم در راه بازار

شرکت کره‌ای ال‌جی از ساخت دو گیرنده تلویزیونی جدید با نام‌های SL95 و SL90 خبر داده که تصاویر را بر مبنای نور پس‌زمینه LED به نمایش می‌گذارند.

به گزارش الکترونیستا، این دو گیرنده تلویزیونی تنها 3/29 میلیمتر ضخامت دارند و در اندازه‌های 42 و 47 اینچ ساخته شده‌اند. هر دو تلویزیون یاد شده شامل قابلیت LG EYEQ Green می‌شوند و بر مبنای آن، میانگین مصرف انرژی در آن‌ها 70 درصد نسبت به تلویزیون‌های معمولی کمتر است.

دستگاه کنترل از راه این تلویزیون‌ها به حسگر Gyro مجهز شده است و از دیگر قابلیت‌های آن می‌توان به سیستم پخش تصاویر به صورت سه‌بعدی اشاره کرد.

این دو گیرنده تلویزیونی به یک جعبه ویژه مجهز شده‌اند که از طریق آن انرژی مورد نیاز خود را به صورت بی‌سیم دریافت می‌کنند و بر این اساس، برای دریافت انرژی الکتریسیته نیازمند استفاده از سیم نیستند.

این تلویزیون‌ها هم‌اکنون وارد کره شده‌اند و از اواخر ماه جاری میلادی در دیگر کشورهای جهان به‌فروش می‌رسند.

ایرانسل تعرفه پیام‌کوتاه خود را تا 40 درصد کاهش داد

از یکشنبه 16 خردادماه سال جاری و به منظور حمایت از خط و زبان فارسی، تعرفه هر پیام کوتاه فارسی ارسالی توسط مشترکین سیم‌کارت‌های دائمی و اعتباری ایرانسل، از 160 ریال به 100 ریال به ازای هر پیام‌کوتاه کاهش می‌یابد.
ادامه مطلب ...