اخبار هنرمندان ، بازیگران

اخبار هنرمندان ، بازیگران

دانلود نرم افزار ، بازی آنلاین ، ورزشکاران ، سرگرمی
اخبار هنرمندان ، بازیگران

اخبار هنرمندان ، بازیگران

دانلود نرم افزار ، بازی آنلاین ، ورزشکاران ، سرگرمی

بهترین وسیله ی گردش در اینترنت کدام است؟

آمدن اینترنت اکسپلورر 10، می توان یک مقایسه بین مرورگرهای مشهور اینترنتی انجام داد.

در این روزها شرکت های رایانه ای طراحی مرورگرها در تلاش اند تا با بالابردن ضریب امنیتی و سرعت محصولی پر طرفدار را عرضه کنند.در این گزارش مرورگرهای محبوب اینترنتی را به ترتیب بیشترین کاربران معرفی کرده و بررسی می کنیم.

 
 گوگل کروم 25
شعار گوگل کروم باز کردن صفحه پیش از نوشتن آدرس است.این نرم افزار از سریع ترین مرورگرهای اینترنتی می باشد پشتیبانی از پروتکل HTML5 از دیگر ویژگی های این مرورگر است.گوگل کروم به رغم اکثر مرورگرهای اینترنتی با حداقل سیستم سخت افزاری کار می کند و هنگام کار با آن سیستم رایانه ای کمتر دچار هنگ کردن می شود.

ادامه مطلب ...

سرعت و سبقت در بازار تبلت ها +عکس

شنیده ها حاکی از آن است که تبلت Nexus7 زودتر از ipadMini به بازار می آید.
به گزارش اورژانس IT باشگاه خبرنگاران؛پس از ورود تبلت هایی با صفحه ی نمایش جدید که دارای بالاترین حد رزولوشن می باشند Nexus, ipad از اولین محصولات در این زمینه بودند که می بایست تا پایان سال 2013 وارد بازار می شدند.

 شنیده ها حاکی از آن است که ipadMini با صفحه نمایش رزولوشن بالای Retina تا سه ماهه سوم یا چهارم 2013 به بازار نخواهد آمد و بر خلاف برنامه ریزی های اعلام شده تبلت Nexus7 زودتر به بازار خواهد آمد .

گزارش های رسیده از اپل نشان می دهد که ipadMini با صفحه نمایش Retina دارای قابلیت تفکیک پذیری2048*1536 پیکسلی می باشد و جایگزین مدل های قبلی که رزولوشن 1024*768 دارند می شود .

مدل جدید که قابلیت تفکیک پذیری بالاتری دارد دارای تراکم پیکسل 324 در هر اینچ می باشد. از دیگر چالش ها اپل تهیه این صفحه با ضخامت 7.2 میلی متر برای کار در ipad می باشد.
ادامه مطلب ...

10گجت برتر سال 2013 +عکس

با آغاز سال 2013 بسیاری از شرکت های فناوری در حال تولید کردن جدیدترین محصولات خود هستند و در پی تلاش آن ها نمایشگاه های مختلف تکنولوژی نیز برگزار می شود تا بتواند آخرین محصولات ساخته شده را به نمایش بگذارد. 

 اوایل اسفند نمایشگاه بزرگی در بارسلونای اسپانیا به نام "MWC 2013” برگزار شد که در آن بزرگترین شرکت های فناوری جدیدترین محصولات خود را ارائه کردند. در این نمایشگاه مهمترین دستاوردهای سال 2013 که به عنوان برترین های امسال شناخته می شوند انتخاب شدند.

ادامه مطلب ...

ارسال ایمیل بدون اینترنت را تجربه کنید+دانلود

کاربران می توانند با استفاده از برنامه Hyper Terminal ارسال ایمیل بدون اینترنت را تجربه کنند. 

به گزارش خبرنگار اورژانس IT باشگاه خبرنگاران،شما می توانید بدون نیاز به اینترنت و با مودم کامپیوتر خود به راحتی ایمیل ارسال کنید.برای این منظور برنامه ای با نام Hyper Terminal به صورت پیشفرض در ویندوز XP وجود دارد که این امکان را فراهم آورده است.کاربران ویندوز 7 و 8 نیز می توانند این نرم افزار را از این صفحه دانلود کنند.

برای استفاده از Hyper Terminal در ویندوز XP منو Start را باز کرده و از قسمت All Programs وارد منو Accessories شده سپس از گزینه Communications نرم افزار Hyper terminal را انتخاب نمایید.

ادامه مطلب ...

بارش برف را به رایانه خود بیاورید + دانلود

با Cold Winter Screensaver صحنه زیبایی از زمستان را به همراه بارش برف از آسمان و صدای طبیعی وزش باد برای رایانه شما به تصویر کشیده است

به گزارش خبرنگار دریچه فناوری و اطلاعات باشگاه خبرنگاران، Cold Winter Screensaver صحنه زیبایی از زمستان را به همراه بارش برف از آسمان و صدای طبیعی وزش باد برای شما به رایانه شما می آورد تا برای لحظاتی خود را در یک شب برفی و سرد تصور کنید.

ادامه مطلب ...

آندروید 5، با چه گوشی‌هایی می‌آید؟

شایعات شنیده شده حکایت از آن دارد که سیستم عامل آندروید 5 به زودی وارد دنیای مجازی می شود.
به گزارش اورژانس IT باشگاه خبرنگاران به نقل از سی نت گوگل برای عرضه نسخه ی جدید سیستم عامل آندروید 5 با تعدادی از شرکت های سازنده تلفن همراه وارد مذاکره شده است.

*موتورولا X-phone
شنیده ها حاکی از آن است که محصول جدید موتورولا موسوم به X-phone با آندروید 5 شروع به کار خواهد کرد.
این محصول با حافظه ی 128 گیگابایتی و باتری 3000 میلی آمپری عرضه می شود.

ادامه مطلب ...

نرم افزار مدیریت اینترنت + دانلـــود

اگر می خواهید امنیت اینترنت خود را با لا ببرید ما به شما نرم افزار internet look را معرفی می کنیم ، با کمک این نرم افزار سایت مشکوک را از دسترس خارج کنید تا دیگر نگران نفوذ ویروس به سیستم خود نباشید

امروزه در هرخانه ای که تلفن وجود داشته باشد بی شک اینترنت نیز حضور دارد ، اینتنت هم مانند چاقویی با دو لبه ی تیز می باشد.


ادامه مطلب ...