اخبار هنرمندان ، بازیگران

اخبار هنرمندان ، بازیگران

دانلود نرم افزار ، بازی آنلاین ، ورزشکاران ، سرگرمی
اخبار هنرمندان ، بازیگران

اخبار هنرمندان ، بازیگران

دانلود نرم افزار ، بازی آنلاین ، ورزشکاران ، سرگرمی

نورها را به هم برسانید + دانلود بازی

اینجا می توانید یک بازی فکری با بیش از 240 مرحله را برای گوشی همراه خود دانلود کنید.

باب یک پسر با استعداد و باهوش است که عاشق بازی های جالب فکری با لامپ هاست. او در محیط های مختلفی 240 مرحله را برای شما آماده کرده است.

ادامه مطلب ...

تفسیر کامل قرآن کریم با ذوق عرفانی شیعه + دانلود

کتاب گرانقدر تفسیر بیان السعاده که یگانه تفسیر کامل قرآن به مذاق عرفانی شیعه است را برای سیستم عامل جاوا، اندروید و رایانه می توانید اینجا دانلود کنید.


بیان السعادة ، تفسیر عرفانی و شیعی قرآن به عربی است که اینک ترجمه فارسی آن را می توانید اینجا دانلود کنید. تألیف حاج ملاسلطان محمد گنابادی (۱۲۵۱ـ۱۳۲۷)، ملقّب به سلطان علیشاه و مشهور به سلطانعلی * گنابادی ، و نام کامل آن بیان السعادة فی مقامات العبادة است .

ادامه مطلب ...

اضافه کردن برنامه های پرکاربرد به صفحه قفل گوشی+ دانلود

سیمبین؛قابل اجرا در سیستم عامل:
سیمبین S60v5

با استفاده از نرم افزار LockScreen Buttons در صفحه ی لاک اسکرین خود می توانید تا 6 میانبر برنامه های پرکاربرد خود را اضافه کرده و دسترسی سریعتری به برنامه ها در هنگام قفل صفحه داشته باشید.

ادامه مطلب ...

باتری تلفن تان را نجات دهید + دانلود

استفاده زیاد از باتری تلفن همراه و کم آمدن شارژ یکی از مشکلاتی است که بسیاری را کاربران با آن رو برو هستند.برنامه Deep Sleep Battery Saver Pro به شما یاری می رساند تا فعالیت این نرم افزار ها را متوقف کنید. برنامه فوق همچنین به شما امکان می دهد که نور صفحه نمایش را تنظیم کنید ویا فقط در ساعاتی از روز در حساب کاربری امیل تان آن باشید.

قابل اجرا بر روی اندروید 2.1 و بالاتر

ادامه مطلب ...

مرورگر پرسرعت برای سیمبین + دانلود

این مرورگر قدرتمند و بسیار سبک وب سرعت بالایی را در باز کردن صفحات وب تجربه خواهید کرد و از سادگی و کاربردی بودن این نرم افزار اینترنت موبایل لذت خواهید برد. برنامه کیو کیو بروزر را هم اکنون می توانید دانلود کنید.

ادامه مطلب ...

آیفون :با این برنامه منظم و دقیق درس بخوانید + دانلود

آیفون :با این برنامه منظم و دقیق درس بخوانید + دانلود

Studiez Pro v1.6.5 نرم افزاری است که به شما کمک می کند تا یک برنامه ریزی مناسب برای موفقیت در تحصیل خود داشته باشید.

نرم افزار برنامه ریزی درسی iStudiez Pro v1.6.5 برای تنظیم و برنامه ریزی درسی است و شما می توانید با استفاده از این نرم افزار درس هایی که عقب بوده اید را جبران کنید.


ادامه مطلب ...

قدرتمندترین نرم افزار پیش بینی وضعیت آب و هوا+ دانلود

نرم افزار SPB Weather یکی از قدرتمندترین نرم افزارها برای پیش بینی وضعیت آب و هوا مخصوص گوشی های سیمبین نوکیا می باشد که می تواند آب و هوای شهر شما را تا 5 روز آینده پیش بینی کند.

ادامه مطلب ...

چگونه اینترنت را به تلویزیون های خانگی بیاوریم + تصاویر

به جای این که منتظر بمانید کامپیوتر روشن شود تا اخبار و موضوعات دلخواه را در اینترنت جستجو کنید با چند تنظیمات ساده در تلویزیون می توانید این شبکه گسترده را در تلویزیون های خانگی راه اندازی کنید.

در دهه های اخیر شبکه عظیم اینترنت گسترش زیادی داشته و پای خود را به تلویزیون های خانگی نیز رسانده است. تلویزیون اینترنتی در واقع همان چیزی است که در ابتدا به نظر شما خواهد رسید، یعنی با این تکنولوژی نو ظهور از طریق تلویزیون های خانگی هم بتوانیم از امکانات اینترنت مانند مرورگری، تماشای فیلم، بازی های آنلاین و غیره... استفاده کنیم واین در صورتی است که امکان دسترسی به اینترنت بر روی تلویزیون مورد نظر طراحی شده باشد.
در این صورت دیگر احتیاجی نیست برای دسترسی به اخبار و موضوعات مختلف از کامپیوتر شخصی استفاده کنیم کافیست با چند تنظیمات در تلویزیون خود و راه اندازی یک شبکه کابلی یا بی سیم به راحتی و بدون نیاز به دستگاه دیگر تصاویر، فیلم ها،موسیقی را به راحتی بر روی تلویزیون اشتراک گذاری کنید .

ادامه مطلب ...