اخبار هنرمندان ، بازیگران

اخبار هنرمندان ، بازیگران

دانلود نرم افزار ، بازی آنلاین ، ورزشکاران ، سرگرمی
اخبار هنرمندان ، بازیگران

اخبار هنرمندان ، بازیگران

دانلود نرم افزار ، بازی آنلاین ، ورزشکاران ، سرگرمی

مروری بر گلکسی مگا،موبایل غول پیکر + عکس

تلفن همراه Galaxy Mega با نمایشگر 6.3 اینچی یک موبایل غول پیکر محسوب می شود.

تلفن های همراه جدید دارای نمایشگر های بزرگ تر و با کیفیت تر هستند،در این بین گلکسی مگا با نمایشگر 6.3 رکورد دار گوشی های با نمایشگر بزرگ است که هم دارای مزایا و معایب خاص خود می باشد.در این گزارش اهم ویژگی های این محصول را بیان می کنیم.



1- نوع و سرعت پردازشگر : چهار هسته ای با سرعت 1.7 گیگاهرتز

2- نوع موتور گرافیک : Adreno 305

3- ظرفیت حافظه رم و حافظه داخلی : 1.5 و 8 یا 16 گیگابایت بسته به انتخاب مشتری،همراه درگاه microSD برای ارتقا

4- نمایشگر : 6.3 اینچ با قابلیت نمایش 16 میلیون رنگ و تراکم پیکسل 233

ادامه مطلب ...

از طریق بلوتوث با دوستانتان چت کنید + دانلود

این نرم افزار تلفن همراه شما را تبدیل به یک گوشی بی سیم و ابزاری برای چت کردن و به اشتراک گذاری فایل هایتان می کند.

نرم افزار Bluetooth 360 بهترین راه برای کاهش هزینه های استفاده از خط تلفن همراه و نیز شبکه اینترنت شماست.

کافیست تا بلوتوث موبایل خود را روشن کنید و با استفاده از این نرم افزار شماره های تماس و عکس هایتان را با دوستانتان به اشتراک بگذارید یا مشغول چت کردن (Chat) با آنها شوید.
امکان تبدیل تلفن همراه به دستگاه Walkie Talkie  (گوشی بی سیم) از دیگر قابلیت های جالب این اپلیکیشن کم حجم و کاربردی است.
شایان ذکر است که نرم افزار Bluetooth 360 بر روی دستگاه های آیفون، آیپد و آیپاد دارای سیستم عامل iOS 5.0 یا بالاتر نصب و اجرا می شود.

ترفندی برای رمز گذاری روی درایوها بدون نرم افزار!

کافیست بانرم افزارکاربردی Bitlocker آشنا شوید تا بتوانیدبر روی هر یک از درایورهای خود مانند(فلش , کارت حافظه , هارد ) رمز بگذارید تا ازاطلاعاتتان به شیوه ای ساده نگهداری کنید.

قابلیتBitlocker یک ابزا ویندوزی می باشد که به دست شرکت مایکروسافت و برای ویندوز پیاده سازی شده است . اینابزار دارای محیطی ساده و کاملا کارآمد می باشد که هر یک از کاربران می توانند از آن استفاده نمایند .

اگر می خواهید بر روی فلش درایو , کارت حافظه , هارد اکسترنال و حافظه های جانبی دیگری رمز عبور قرار دهید کافیست در منوی Start عبارت Bitlocker را تایپ کنید و پس از آن نرم افزار را اجرا کنید.

ادامه مطلب ...

پخش تصاویر یک موبایل ناشناخته در اینترنت

،روزهای گذشته پر از اخبار و تصاویری بود که از مدل های جدید تلفن های همراه در اینترنت پخش شد.در تازه ترین اخبار لو رفته از محصول سونی تصاویر یکی از محصولات این شرکت که از خانواده اکسپریا می باشد در اینترنت منتشر شده است.


هنوز از اسم دقیق این تلفن همراه اطلاعی در دسترس نیست،اما نوشته ای روی یکی از تصاویر حک شده که نشان می دهد نام این تلفن همراه که دارای صفحه ی نمایش 4.3 اینچی می باشد S39h است.البته با توجه به نوع نام گذاری این محصول احتمال آن می رود که این تلفن همراه تنها در کشور چین عرضه شود و وارد بازار بین المللی نشود.

گوگل و نوکیا در تکاپوی گردهمایی های پر از تکنولوژی

روزهای آتی دو گردهمایی بزرگ برای رونمایی از آخرین دستاوردهای تکنولوژی توسط گوگل و نوکیا برگزار خواهد شد.در این دو گردهمایی محصولات جدید و چالش برانگیزی در دنیای تکنولوژی رونمایی خواهد شد.

یکی از این محصولات به احتمال قوی نسخه پنجم  سیستم عامل آندورید است.از دیگر محصولات گوگل که در این گردهمایی رونمایی خواهد شد  محصولات نرم افزای جدید ومرورگر این شرکت خواهد بود.البته احتمال استفاده از عینک گوگل نیز در خلال این نمایشگاه دور از انتظار نیست.

نوکیا نیز قصد دارد تا در گردهمایی خود تلفن های همراه جدیدی را با ویژگی های نوین رونمایی کند.یکی از این گوشی ها لومیا 928 است و دیگری نیز یک تلفن همراه با ویژگی های باور نکردنی می باشد که تنها یک فیلم از آن در اینترنت منتشر شده است.

گردهمایی گوگل 15 تا 17 ماه می در سانفرانسیسکو و گردهمایی نوکیا 14 ماه می در لندن برگزار می شود.

تحلیل شخصیت شما از روی کف پایتان!

ا بررسی کف پاها می توان به تمام شخصیت افراد پی برد ،‌کف پاهای کوچک نشانگر افرادی زیرک و کنجکاو است و کسانی که پاهای پهن تری دارند به مراتب افرادی اجتماعی تر با روابط عمومی بالاتری هستند.

کسانی که انگشت پاهایشان با هم فاصله  کمی دارد و بسیار به هم نزدیک است نشانگر افرادی درون گرا و گوشه گیر است که به روابط اجتماعی زیاد اهمیت نمی دهند و برعکس خواهان مکان هایی خلوت هستند این افراد اغلب دوستان کمی دارند و در رفتار ها و برخورد های خود محتاط هستند.

کسانی که انگشتان پاهای کوچکی دارند نسبت به کسانی که شصت پا و سایر انگشتان آن ها بزرگ است شخصیتی ماجرا جو دارند عاشق یافتن چیزهای جدید هستند و اغلب سعی می کنند تا نزد دیگران محبوب واقع شوند آینده بین هستند و برای آینده خود برنامه ریزی می کند و سعی زیادی برای رسیدن به آن ها می کنند.

نسل پنجم تلفن های همراه زمان را متوقف می کند!

کمتر کسی فکر می کرد که روزی تلفن های همراه بتوانند هم پای رایانه های غول پیکر اینترنت پر سرعت و خدمات الکترونیکی جدید را برای کاربران به ارمغان بیاورند.البته با توجه به پیشرفت های اخیر در زمینه ساخت و تولید موبایل های جدید دور از انتظار نیست که این وسیله جایگزین رایانه های بزرگ شود.

به تازگی اخباری از شرکت سامسونگ منتشر شده که نشان می دهد این شرکت در حال کار بر روی نسل پنجم تلفن های همراه می باشد.البته هنوز تجهیزات مخابراتی و زیر ساخت های این تکنولوژی برای عرضه به صورت عمومی آماده نیست و قرار است تا سال 2020 به صورت عمومی در اختیار کاربران قرار گیرد.

شرکت یاد شده در آزمایشاتی که برای تست سرعت اینترنت نسل پنجم تلفن های همراه انجام داده توانسته تا رکورد سرعت یک گیگابیت بر ثانیه را برای نرخ انتقال اطلاعات به دست آورد.

بدن مجازی به حقیقت پیوست!

دانشمندان با کنترل Razer Hydra بدنی مجازی ساختند که با حرکات بدن کنترل خواهد شد.
 
با استفاده از این ترکیب دیگر دوربین Oculus تنها یک چشم در دنیای مجازی نیست بلکه دارای بدن نیز شده است، به طوری که اگر به پایین نگاه کنید دست و پاهای خود را می بینید.
 
 
 این تکنولوژی برای معلولان و کسانی که عضله های ضعیفی دارند بسیار کارآمد است و می تواند حتی به نابینایان کمک کند تا تصویری از بدن و دست و پای خود را در ذهن خود به راحتی تجسم کنند.