اخبار هنرمندان ، بازیگران

اخبار هنرمندان ، بازیگران

دانلود نرم افزار ، بازی آنلاین ، ورزشکاران ، سرگرمی
اخبار هنرمندان ، بازیگران

اخبار هنرمندان ، بازیگران

دانلود نرم افزار ، بازی آنلاین ، ورزشکاران ، سرگرمی

ویژگی ها و قابلیت های اعجوبه اندرویدی منتشر شد + تصویر

تلفن همراه اندرویدی موتو ایکس که محصول شرکت موتورالا می باشد چند روزی است که صدر اخبار تکنولوژی را در اختیار خود گرفته است.این تلفن همراه هوشمند در اول ماه آگوست میلادی رونمایی خواهد شد.

تا کنون ویژگی های این محصول منتشر نشده بود اما لحظاتی پیش ویژگی ها و قابلیت های این اعجوبه اندرویدی در اینترنت منتشر شد.طبق اطلاعات رسیده موتو ایکس دارای نمایشگر 4.5 اینچی با رزولوشن 720 در 1180 است که از نوع اچ دی می باشد.

 

ادامه مطلب ...

بهترین پخش کننده های ویندوز + معرفی

پخش کننده های فایل های چندرسانه ای مانند فیلم ها و موسیقی ها بسیار پر طرفدار هستند.در این بین نرم افزارهای زیادی تولید شده اند که وظیفه پخش فایل های چند رسانه ای را دارند.اورژانس IT در این گزارش سه پخش کننده برتر دنیا را معرفی می کند

1- VLC Player

این نرم افزار مخصوص سیستم عامل های ویندوز،مک و لینوکس می باشد.این نرم افزار متن باز بوده و از سال 2009 وارد دنیای مجازی شده است و می تواند از اکثر فرمت های صوتی و تصویری پشتیبانی کند.VLC همچنین می تواند انواع فایل های چند رسانه ای را با بهترین کیفیت پخش کند.
 
ادامه مطلب ...

بدون اتصال به اینترنت وب سایت ها را ببینید + دانلود

با استفاده Offline Explorer از می توانید یک وب سایت را دانلود کرده و بدون اینترنت آن را مشاهده کنید.

نرم افزاری است برای دانلود کل یک سایت، مجموعه عکس های Online، انجمن ها و .... از گسترده ترین و متنوع ترین سایت های پشتیبانی شده، پشتیبانی بهتر از اتصالات مودمی، فلش ها، اسکریپت ها و محتویات فعال از  ویژگی های این نرم افزار است.


 
ادامه مطلب ...

نسخه 15 مرورگر اینترنتی فوق سریع اپرا + دانلود

Opera 15 اپرا سریع ترین مرورگر اینترنت روی زمین! این مرورگر با سرعت باور نکردنی صفحات اینترنت را برای شما بار گذاری میکند. اساس کار اپرا به این صورت است که اول متن سایت بارگذاری میشود و سپس بتدریج عکس ها بارگذاری میشوند، به علاوه اینکه عکس ها اول به صورت کامل با کیفیت کم نمایان میشوند و رفته رفته بر کیفیت عکس افزوده میشود.

 

ادامه مطلب ...

سگ آبی اینترنت 1800 کاربر را قطع کرد!

دلایل مختلفی برای قطعی اینترنت شنیده بودیم.البته قطعی اینترنت به هر دلیلی آن هم در دنیای امروزی که بسیاری از امور به شبکه اینترنت مرتبط می باشد بسیار مشکل ساز است و باعث ناراحتی کاربران رایانه ها خواهد شد.

اما یکی از جالب ترین دلایل قطعی اینترنت در شهر نیومکزیکو کشف شده است! بیش از 1800 کاربر اینترنت در این شهر در حدود بیست ساعت با قطعی اینترنت مواجه شده بودند و مسولان شهر نیز نتوانسته بودند علت این قطعی را کشف کنند.

 

ادامه مطلب ...

مروری بر تبلت جدید ATIV Q + تصاویر

جدیدترین تبلت هیبرید سامسونگ با نام ATIV Q رسما رونمایی شد.این تبلت با سیستم عامل ویندوز 8 و اندروید کار می کند.از ویژگی های ظاهری این تبلت می توان به وزن 1.29 کیلو گرمی و ضخامت 13.9 میلی متری اشاره کرد.در ادامه می توانید کلید مشخصات تبلت ATIV Q را مشاهده کنید.


 
ادامه مطلب ...