اخبار هنرمندان ، بازیگران

اخبار هنرمندان ، بازیگران

دانلود نرم افزار ، بازی آنلاین ، ورزشکاران ، سرگرمی
اخبار هنرمندان ، بازیگران

اخبار هنرمندان ، بازیگران

دانلود نرم افزار ، بازی آنلاین ، ورزشکاران ، سرگرمی

بسته ویژه بازیابی اطلاعات هارد دیسک‌های خراب + دانلود

شما کاربران عزیز می توانید برای بازیابی اطلاعات هارد دیسک های آسیب دیده خود نرم افزار HDD Regenerator را انتخاب کنید.


  ادامه مطلب ...

آخرین تصویر گلکسی نوت 3 را ببینید!

به تازگی تصویر فبلت جدید سامسونگ که قرار است در چهارم ماه سپتامبر رونمایی شود در اینترنت منتشر شده است.این تصویر جدید از قسمت پشت قاب فبلت گرفته شده است.


پیش بینی شده تا باتری فبلت گلکسی نوت سه از مدل قبلی خود که 3100 میلی آمپر ظرفیت دارد قوی تر باشد.

این فبلت با دوربین سیزده مگاپیکسلی به همراه پردازشگر قدرتمند اسنپدراگون 800 با سرعت  2.3 گیگاهرتز و رم سه گیگابایتی با قابلیت پشتیبانی از نسل چهارم تلفن های همراه به دست کاربران خواهد رسید.

اندروید یا آی او اس،مساله این است!

iOS مخصوص محصولات شرکت اپل است ولی Android مورد استفاده ده‌ها شرکت دیگر است. اپل می‌خواهد شما گوشی خود را با عملکردی که خودش تعیین کرده است، مورد استفاده قرار دهید ولی در آندروید شما گوشی خود را همان‌گونه که می‌خواهید می‌توانید مورد استفاده قرار دهید و عملکردی کاملا انعطاف‌پذیر دارد.

دو سیستم‌عامل موبایل آندروید و iOS در حال حاضر پیشروهای سیستم‌عامل‌های موبایل هستند و هر کدام طرفداران و مخالفان خود را دارند. کاربران هنگام خرید تلفن‌های هوشمند همیشه با این سوال مواجه می‌شوند که کدام یک برای من مناسب‌تر است یا کدام یک بهتر است اما واقعیت این است که آندروید و iOS قابل مقایسه با یکدیگر نیستند.
 
ادامه مطلب ...

نقاشی های شگفت انگیز مرد 97 ساله با Paint

از زمان ساخت نرم افزار پینت (Paint) و معرفی آن با ویندوز 3.1 تا کنون کسی نتوانسته مانند این پیرمرد 97 ساله با آن نقاشی کند.


این پیرمرد برای کشیدن نقاشی ها بیش از ده ساعت زمان صرف کرده است. 

 
ادامه مطلب ...

تبلت نکسوس 7 شماره دو رونمایی شد + مشخصات

ایسوس و گوگل که در یک پروژه مشترک دومین تبلت مدل نکسوس هفت را تولید کرده اند،ساعاتی پیش رسما از این محصول پرده برداری کردند.این محصول نکسوس 7 شماره دو یا نکسوس 2013 نام گرفته است.


مهمترین ویژگی جدید این تبلت ،سیستم عامل اندروید 4.3 آن می باشد که برای اولین بار توسط گوگل روی نکسوس 2013 به نمایش در آمده است.
 
ادامه مطلب ...

ویژگی های جدید اندروید 4.3 را بشناسید!

،نسخه جدید سیستم عامل گوگل موسوم به اندروید دیروز و با تبلت نکسوس 2013 وارد دنیای فناوری شد.پیش از این شایعات بسیاری در خصوص ویژگی ها و قابلیت های این محصول شنیده شده بود،اما با رونمایی رسمی می توان ویژگی های اصلی این سیستم عامل را بررسی کرد.

اولین ویژگی نسخه جدید اندروید قابلیت های گرافیکی آن می باشد.این سیستم عامل می تواند به خوبی بازی های گرافیکی،تصاویر و فیلم های اچ دی را نمایش دهد.همچنین با کمک اندروید 4.3 موتور گرافیکی گجت قادر است تا با مصرف انرژی کمتر بازدهی بالا تری داشته باشد. 

ادامه مطلب ...

مشخصات ،قیمت و تاریخ رونمایی گلکسی نوت 3

بالاخره انتظار ها به پایان رسید و سامسونگ در خبری رسمی از رونمایی گلکسی نوت 3 در ماه سپتامبر خبر داد.این رونمایی در گردهمایی IFA و در یکی از روزهای بین ششم تا یازدهم سپتامبر صورت خواهد گرفت.

اما در مورد ویژگی های این محصول شنیده ها بسیار است.گفته می شود گلکسی نوت 3 با نمایشگر 5.7 یا 5.9 اینچی به دست کاربران می رسد.این نمایشگر فول اچ دی خواهد بود و با یک قلم هوشمند نیز می تواند کار کند.این نمایشگر با این ابعاد بیانگر این است که گلکسی نوت 3 یک فبلت می باشد. 

ادامه مطلب ...

قطر باریک ترین تبلت دنیا چقدر است؟

فاکتور وزن و اندازه در ساخت تبلت ها دارای اهمیت بسیاری می باشد.به همین علت بسیاری از شرکت های بزرگ و فعال در زمینه طراحی و ساخت تبلت ها اقدام به تولید محصولات باریک تر و سبک تر کرده اند.

مدتی پیش بود که سونی با رونمایی تبلت اکسپریا Z رکورد باریک ترین تبلت دنیا را از آن خود کرد.این تبلت که 6.9 میلیمتر قطر دارد باعث شد تا تحولی در دنیای رایانه های لوحی ایجاد شود.

البته باید گفت که رکورد اکسپریا Z به زودی شکسته خواهد شد و محصولی باریک تر از آن وارد دنیای تکنولوژی می شود.این محصول که یک رایانه لوحی یا تبلت می باشد تنها شش میلیمتر قطر دارد و توسط شرکت ایسوس ساخته خواهد شد و رکوردی جدید برای تبلت ها را ثبت خواهد کرد.