اخبار هنرمندان ، بازیگران

اخبار هنرمندان ، بازیگران

دانلود نرم افزار ، بازی آنلاین ، ورزشکاران ، سرگرمی
اخبار هنرمندان ، بازیگران

اخبار هنرمندان ، بازیگران

دانلود نرم افزار ، بازی آنلاین ، ورزشکاران ، سرگرمی

خرید شارژ برای تمامی سیم کارت‌های اعتباری + دانلود

مهم نیست از کدام سیم کارت اعتباری استفاده می کنید مهم این است که برای شارژ سیم کارت اعتباری خود از چه روشی استفاده می کنید، دریچه فناوری اطلاعات با معرفی اپلیکیشن اندرویدی "پمپ شارژ" بستری امن و البته مطمئن را برای شما فراهم می آورد تا به راحتی در هر ساعت از شبانه روز که باشید به راحتی بتوانید برای سیم کارت اعتباری خود شارژ خریداری کنید.
 
ادامه مطلب ...

با یک تبلت جدید ایرانی آشنا شوید + عکس

این تبلت همراه با یاری نخبگان ایرانی محصولی با کیفیت عالی در حد برندهای مطرح جهان معرفی می کند. نام این تبلت، مینیاتور TM 6 است. اطلاعاتی از این تبلت را می توانید در پایین بخوانید.



عمومی

فرکانس باند: ندارد

سیم کارت: ندارد

اندازه صفحه: 153mm*86mm

ابعاد دستگاه: 182mm*121mm*7mm

صفحه نمایش: 7 اینچ حرارتی

دوربین: 2 مگاپیکسل جلو 3 مگاپیکسل عقب

رنگ: سفید/خاکستری/قرمز/صورتی/بنفش 

ادامه مطلب ...

حمل و نقل تهران مجهز به "اینترنت بدون سیم" می شود

علی اصغر قائمی در حاشیه نمایشگاه الکامپ92 در نشست خبری گفت: در صورتی که وزارت ارتباطات و سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی با شهرداری تهران همکاری کنند می توانیم سرویس اینترنت پرسرعت بدون سیم در سامانه حمل و نقل شهرداری ارائه دهیم در این راستا با اپراتورهای ارائه دهنده این خدمات مذاکراتی داشتیم که آنها نیز از این طرح استقبال کرده اند اما باید نهاد حاکمیتی نقطه نظرات آن را روشن و قوانین آن را پیاده سازی کند.
وی در مورد پوشش اینترنت وایفای در سرای محله ها و کتابخانه های تهران گفت: این تکنولوژی هم اکنون در این اماکن ایجاد شده و مورد استقبال قرار گرفته است.  ادامه مطلب ...

گوگل امکان دانلود تمام اطلاعات جیمیل و تقویم خود را فراهم کرد

گوگل امروز اعلام کرد که به عنوان بخش جدیدی از سرویس Takeout قصد دارد امکان دانلود تمامی اطلاعات سرویس Gmail و همچنین تقویم خودش را برای کاربران فراهم کند.

شاید شما هم بر روی اکانت جی‌میل خودتان پیام‌ها و فایل‌های ضمیمه شده زیادی داشته باشید که دانلود تک‌تک آن‌ها به سادگی امکان‌پذیر نباشد؛ از این پس قادر خواهید بود تا تمامی پیام‌ها و ضمیمه‌های جی‌میل را به راحتی در سرویس Takeout گوگل به صورت یک فایل فشرده درآورده و سپس دانلود کنید. گوگل همچنین امکان دانلود آرشیوی از اطلاعات تقویم، گوگل پلاس، یوتیوب، گوگل درایو، بلاگر، Hangouts و … را نیز فراهم کرده است. 
ادامه مطلب ...

آموزش اجرا نقشه های گوگل به صورت آفلاین در گوشی های اندرویدی

اگر همیشه دسترسی به اینترنت ندارید و نمی توانید از نقشه های آنلاین استفاده کنید، بهتر است برای یکبار نقشه های مورنظرتان را دریافت کنید تا دیگر از نقشه های آفلاین اسنفاده کنید.

در این گزارش از سلسه آموزش های اندروید، قصد آموزش اجرای نقشه های گوگل مپ به صورت آفلاین را در گوشی های اندرویدی داریم، شما با استفاده از این ترفند می توانید در گوشی خود تمامی نقشه ها را ذخیره کنید. اما اگر مزیت های نقشه آفلاین نسبت به نقشه آنلاین را نمی دانید، متن زیر را بخوانید:

 همان طور که می دانید Google Maps یکی از معتبرترین نقشه های موجود برای موقیعت یابی است، این برنامه به صورت پایه بر روی اکثر گوشی های اندرویدی نصب است. بسیاری از کاربران فکر می کنند که فقط از این برنامه می توان به صورت آنلاین استفاده کرد، ولی در این گزارش قصد معرفی ترفندی 
ادامه مطلب ...

از چشمان خود در هنگام کار با رایانه محافظت کنید + دانلود نرم افزار

گاهی اوقات ممکن است شما هم برای ساعت ها به صورت مداوم از رایانه خود استفاده کنید، استفاده مداوم از رایانه سبب به وجود آمدن بیماری های چشمی می شود و رایج ترین بیماری سندرم بینایی کامپیوتری است. حال شما می توانید با نصب این نرم افزار EYE PRO از چشمان خود در هنگام کار با رایانه محافظت کنید. 


روش کار نرم افزار به این گونه است که در فواصل زمانی مشخص به شما هشدار می دهد که باید به چشمان خود استراحت دهید و در صورت امکان با انجام حرکات کششی و تحرک به اعضای بدن خود استراحت دهید. اگر طبق خواسته های برنامه عمل کنید، می توانید سلامتی چشم و اعضای بدنتان را تضمین کنید. از ویژگی های نرم افزار می توان به مواردی چون: سازگاری با انواع ویندوزها، محیط کاربری ساده و جذاب، ارائه راهکارهای علمی و عملی برای جلوگیری از بیماری ها اشاره کرد.




ورژن: Eye Pro 3.0
حجم نرم افزار: 19.3 مگابایت

کاهش وزن را با "مجله لاغری" تجربه کنید + دانلود نرم افزار

یکی از اصلی ترین مشکلات در جامعه ماشینی، اضافه وزن و چاقی افراد است. پس اگر شما هم از اضافه وزن و چاقی رنج می برید، می توانید با استفاده از نرم افزار " مجله لاغری" روش های صحیح و عملی کاهش وزن را بیاموزید. برنامه شامل 100 مقاله اختصاصی برای کاهش وزن است و تمامی اطلاعات موجود در آن برگرفته از مطالب پزشکان متخصص بوده و از منابع معتبر نقل شده است. برنامه شامل بخش هایی مختلفی می شود، برخی از بخش ها عبارت اند از: انواع رژیم ها، بررسی انواع غذاها، میوه جات و سبزی جات، بررسی عوارض داروهای لاغری،  بررسی ورزش های لاغر کننده، بررسی لوازم لاغر کننده و بسیاری مطالب مفید که می توانند شما را به سوی بدنی سالم سوق دهد. 

 




قابل اجرا در اندروید 2.1 و بالاتر
حجم نرم افزار: 2.7 مگابایت

با 150 هزار تومان هم می توانید تبلت بخرید + عکس

تبلت را می خریم تا با آن کتاب بخوانیم، فیلم ببنیم، بازی کنیم و کلی کار دیگر نه مانند لپ تاپ که در هرجایی استفاده از آن منطقی نباشد،(در اتوبوس و تاکسی لپ تاپ به دست کارهایمان را انجام دهیم، کمی تا قسمتی ابری غیر منطقی است) و نه مانند تلفن های هوشمند کوچک، کمی بزرگ و واضح تر آنچه می خواهیم را انجام دهیم.
اما چه قدر حاضریم برای خرید تیلت هزینه کنیم ؟ اگر از آن دسته هستید که دستتان باز است و می توانید هرچه قدر که می خواهید برای تبلت هزینه کنید که هیچ اما اگر دانشجویید و تبلتی را برای خواندن کتاب گاهی دیدن فیلم می خواهید، فکر کنم 250 هزار تومان فشار زیادی به شما وارد نمی کند.
دیمو به تازگی از تبلت D500 رونمایی کرده است، تبلتی با قیمت 150 هزار تومان برای فروش به صورت عمده و 160 هزار تومان برای ورود به بازار، در ادامه ی این گزارش همراه ما باشید تا هم نگاهی به مشخصات D500 دیمو بیندازید و هم در جریان ریز جزئیات مراسم رونمایی قرار بگیرید.  ادامه مطلب ...