اخبار هنرمندان ، بازیگران

اخبار هنرمندان ، بازیگران

دانلود نرم افزار ، بازی آنلاین ، ورزشکاران ، سرگرمی
اخبار هنرمندان ، بازیگران

اخبار هنرمندان ، بازیگران

دانلود نرم افزار ، بازی آنلاین ، ورزشکاران ، سرگرمی

نسخه ۲۷.۱ موزیلا فایرفاکس منتشر شد + دانلود

Firefox محصولی از کمپانی Mozilla مرورگری امن، مطرح، قدرتمند و با امکانات فراوان و سرعت بالاست. این مرورگر محبوب را به خاطر کیفیت و کارایی بالایش هم ردیف سایر مرورگرهای مطرح دنیا مانند Internet Explorer و Opera و شاید بهتر از آنها در بعضی امکانات می دانند.


برخی از امکانات مرورگر قدرتمند موزیلا فایرفاکس:
توانایی باز نمودن تمامی پنجره ها به صورت Tabbed Browsing تحت یک پنجره، توانایی جلوگیری از باز شدن پنجره‌های تبلیغاتی مزاحم به صورت Pop-up، امنیت بالا، جلوگیری از ورود Spyware ها و جاسوس‌ها به سیستم شما از جمله ویژگی‌های کلیدی این مرورگر محبوب محسوب می‌شود. همچنین Firefox مجهر به موتور جستجوی قدرتمند است و محیط زیبا همراه با امکانات فراوان از قبیل تغییر در شکل ظاهر و اضافه یا حذف نمودن Toolbar ها کار با فونت‌های مختلف و درشت و ریز کردن صفحه همچنین مجهز بودن به Theme های گوناگون بر زیبایی و توانایی این مرورگر افزوده است.

  مشخصات
  حجم: 23.59 مگابایت
  نسخه: 27.0.1
  اجرا در: ویندوزهای XP, 7, 8

در ده هزار روستای ایران یک خط تلفن هم وجود ندارد!


ایران ۶۴ هزار و ۷۳ روستا دارد. اکنون ۵۰ هزار روستای دارای بیش از ۲۰ خانوار سکنه کشور تلفن خانگی ندارند و ۱۰ هزار روستا با کمتر از ۲۰ خانوار سکنه نیز فاقد یک خط تلفن عمومی هستند.



به گزارش ایتنا از  فارس، خدمات عمومی الزامی ارتباطات و فناوری اطلاعات (USO)، الزامی است که از سوی اتحادیه‌های بین‌المللی ارتباطات دور (ITU) و پست (UPU) برعهده دولت‌ها گذاشته شده است تا امکان استفاده از سرویس‌های پایه مخابراتی، فناوری اطلاعات و خدمات پستی برای تمامی مردم جامعه فراهم شود.
این الزام، دسترسی به خدمات ارتباطی و فناوری اطلاعات را برای تمامی مناطق کشور به ویژه روستاها و نواحی دورافتاده که ارائه خدمات به آنها صرفه اقتصادی کمتری برای اپراتورها دارد، تضمین می‌کند.  ادامه مطلب ...

پایان انحصار رایتل و ارایه تماس تصویری توسط اپراتورهای دیگر



وزیر ارتباطات دولت یازدهم خاطر نشان کرد: نباید وضعیت اپراتورها به گونه‌ای باشد که مردم برای این‌که از تلفن همراهشان استفاده مناسبی داشته باشند به سختی بیفتند.


به گزارش ایتنا از ایسنا، محمود واعظی ظهر امروز در حاشیه مراسم افتتاحیه طرح ایجاد خطوط ارتباطی در ۷۵۰ روستای کشور به پاسخ‌گویی به سوالات خبرنگاران پرداخت.

وی در این مراسم از خبرنگاران خواست سوال‌های جدید‌تری مطرح کنند تا پاسخ او به سوالات تکراری نباشد و حرف‌هایی که پیش از این مطرح شده مجددا تکرار نشود.  ادامه مطلب ...

قیمت طلا ، سکه ، ارز 23 بهمن 1393 پنجشنبه - دلار ، یورو ، درهم

نرخ فروش هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح جدید امروز پنج‌شنبه در بازار ۹۹۱ هزارتومان، طرح قدیم ۹۸۷ هزار تومان، نیم سکه ۴۹۵ هزارتومان، ربع سکه ۲۶۸ هزارتومان و سکه گرمی ۱۷۲ هزارتومان اعلام شد.

همچنین نرخ هر گرم طلای زرد ۱۸ عیار در بازار داخلی حدود ۱۰۰ هزار و ۶۷۱ تومان و نرخ هر اونس طلا در بازارهای جهانی ۱۲۲۷ دلار است.

در همین حال، صرافان بازار ارز نرخ هر دلار آزاد را برای فروش ۳۴۲۴ تومان، هر یورو را ۳۹۲۵ تومان، هر پوند را ۵۲۳۴ تومان و هر درهم امارات را ۹۳۸ تومان اعلام کردند. 

ادامه مطلب ...

قیمت‌های آنلاین؛ لیست لپ تاپ‌های زیر دو میلیون تومان + عکس و مشخصات

لپ تاپ ها بی شک یکی از پرکاربردترین و محبوب ترین کالاهای در دسترس  مردم محسوب می شود که باعث شده بازار این کالا هم همیشه مورد توجه قرار بگیرد، نوسانات مختلفی ممکن است بر روند قیمتی این بازار تاثیر بگذارد. برندهایی مثل ایسوس، سونی، دل و اچ پی با تولید دستگاه هایی با قیمت مناسب و خوب همچنان در صدر خریدهای بازار هستند.

گذشته از امکانات، قیمت لپ تاپ ها هم، برای خریداران از اهمیت بسزایی برخوردار است ما در اینجا  لیست کاملی از لپ تاپ های های زیر دو میلیون تومان بازار را با ذکر قیمت و گارانتی در اختیار شما قرار داده‌ایم،
 
ادامه مطلب ...

بهترین گوشی‌های اندرویدی ۲۰۱۴


در این مطلب ۱۰ تا از بهترین گوشی های هوشمند اندرویدی را به شما معرفی کرده ایم که به یک سر و گردن بالاتر از بقیه هستند.

برخی از آنها هنوز وارد بازار نشده‌اند و برخی دیگر را شاید خودتان هم داشته باشید.  ادامه مطلب ...

تشخیص هویت از طریق بوی بدن + فیلم

پژوهشگران دانشگاه پلی تکنیک مادرید بر این باورند که علائم منحصر‌بفرد بو طی زمان به اندازه کافی ماندگار است و امکان تشخیص هویت با دقت 85 درصد را فراهم می‌کنند.

آنها معتقدند این روش شناسایی افراد کارآمد تر از اثر انگشت و سایر روش های بیومتریک است، چرا که در بیشتر مواقع مجرمین و حتی افراد معمولی حاضر نیستند از چشمان و یا اثر انگشتشان اسکن صورت بگیرد.


برای دیدن فیلم اینجا کلیک کنید.

درآمد اپل از کجا می آید!

اگر می خواهید بدانید در پس پرده کسب و کار غول های تکنولوژی چه می گذرد بهتر است جریان درآمد آنها  را دنبال کنید. برای مثال آمار حساب و کتاب اپل را ببینید، متوجه می شوید سود اصلی شرکت کماکان از سخت افزار به دست می آید.
 
ادامه مطلب ...