اخبار هنرمندان ، بازیگران

اخبار هنرمندان ، بازیگران

دانلود نرم افزار ، بازی آنلاین ، ورزشکاران ، سرگرمی
اخبار هنرمندان ، بازیگران

اخبار هنرمندان ، بازیگران

دانلود نرم افزار ، بازی آنلاین ، ورزشکاران ، سرگرمی

نکاتی که باید در خرید "لپ تاپ دانشجویی" بدانیم

مواردی که در این نوع لپ تاپ نیاز داریم، عبارتند از: 

1-مدت زمان مصرف باتری بالا: مهم نیست تا چه حد برنامه کلاسی تان را با دقت می چینید، روزهایی هست که از صبح تا شب باید در محوطه دانشگاه بمانید و از لپ تاپتان استفاده کنید و این می تواند برای عمر باتری خطرناک باشد. مدل‌هایی که مجهز به نسل چهارم پردازنده های Core شرکت اینتل هستند، کمی گرانترند اما وقتی صحبت از مصرف باتری می شود، این مدل‌ها بسیار کم مصرف تر از دیگر مدل ها هستند. این پردازنده ها را می توان از روی شماره قطعه سری 4000 شان بشناسید، مثل Core i3-44olou

2- وزن کم، نیمرخ باریک:
تمام روز کلی کتاب و وسیله را این طرف و آن طرف ببرید. یک لپ تاپ سبک و باریک (که در هر کیف شلوغی هم جا می شود)، باعث رفع خستگی می شود. تبلت‌هایی که کیبورد کامل دارند و لپ تاپ ترکیبی که بهترین قابلیت‌های نوت بوک ها و تبلت‌ها را با هم تلفیق کردند، گزینه های پرطرفداری به جای لپ تاپ‌های معمولی‌اند. 
ادامه مطلب ...

با تبلت های حرفه ای سال 92 آشنا شوید + قیمت

تبلت ها یکی از ابزارهایی هستند که با سرو صدای زیاد وارد دنیای ما شده اند، حساسیت بالای این کالا باعث شده که در همه حال بازار این وسیله محبوب مورد توجه قرار گیرد حتی کسانی که قصد خرید ندارند باز هم نگاهی به محصولات و تنوع آنها می اندازند در نظر داشته باشیم قیمت ، یکی از گزینه هایی است که ما را به این دستگاه ها نزدیک یا دور می کند . امروز قصد داریم جدولی از تبلت های حرفه ای بازار را با ذکر قیمت و گارانتی در اختیار شما قرار بدهیم تا پس از اینکه چندین بار به معرفی دستگاه های ارزانتر پرداختیم نوبت را به این رده از تبلت های حرفه ای بدهیم.

 
ادامه مطلب ...

نرم‌افزاری برای آشنایی با جاذبه‌های گردشگری ایران + دانلود

همیشه با فرا رسیدن سال نو سفر هموطنان به استان‌های مختلف ایران بیشتر می‌شود و خیلی از ما به دنبال مناطق دیدنی در هر استان هستیم. اگر قصد مسافرت دارید برنامه سفر ایرانی را بر روی گوشی اندرویدی خود دانلود کنید. این برنامه مناطق دیدنی هر استان را به شما معرفی می‌کند.


در هر کجای ایران که هستید می‌توانید جاذبه‌های گردشگری پیرامون خود را به دیگران معرفی کنید و از این طریق سهمی در پویاتر شدن صنعت گردشگری کشور عزیزمان داشته باشید. تنها کافیست عکس و توضیحات مناطق جذابی را که از آنها آگاهی دارید با دیگران به اشتراک بگذارید و مناطقی را که دیگر دوستان شما معرفی کرده‌اند مشاهده کنید.

  مشخصات
  حجم: 3.94 مگابایت
  نسخه: 1.0
  اجرا در: اندروید 2.2 و بالاتر

نرم افزار ایرانی "خلافی"؛ از مبلغ و علت "جریمه" خود در سفر با خبر شوید + دانلود

اگر صاحب خودرو هستید و بر هر دلایلی جریمه شدید حتما می دانید که در قبض جریمه قسمتی وجود دارد که نوع تخلف را ذکر کرده است اما نه بصورت تشریحی بلکه بصورت کدی 4 رقمی که بین 2000 و 2172 می باشد. دریچه فناوری اطلاعات با معرفی نرم افزار ایرانی "خلافی" همراه شماست تا با وارد کردن کد 4 رقمی از نوع و مبلغ جریمه با خبر شوید.


  مشخصات
  حجم: 162 کیلوبایت
  نسخه: 1.1
  اجرا در: اندروید 2.1 و بالاتر


پرفروش ترین لپ تاپ ها در بازار ایران + قیمت و مشخصات

اکثر کاربران کامپیوتر نسبت به داشتن یک لپ‌تاپ به جای PC علاقه نشان می‌دهند و از شخصی بودن این وسیله که همیشه می‌تواند آنها را همراهی کند، لذت می‌برند.در این میان برخی از کاربران براساس سلیقه خود به طراحی لپ‌تاپ‌ها و رنگ‌های آنها اهمیت فراوانی می‌دهند و برخی دیگر به برند آن توجه دارند. اما کنار این دسته از کاربران افرادی هستند که تنها براساس کارآیی لپ‌تاپ و مناسب بودن قیمت آن به خرید می‌پردازند و اهمیت چندانی به شکل ظاهری و یا برند آن نمی‌دهند.
اصلی‌ترین مولفه در انتخاب لپ‌تاپ از سوی هر فرد باید تعیین شود که اساس آن نیازسنجی است و کاربر باید با توجه به اینکه کامپیوتر را برای چه کاربردی می‌خواهد، اقدام به خرید دستگاهی متناسب با نیازش کند.
 دومین مولفه در خرید لپ‌تاپ کیفیت خدمات است می توان گفت خدمات پس از فروش مساله‌ای مهم است که باید مورد توجه خریداران باشد.  
برند لپ‌تاپ نیز مولفه سومی است که می‌توان در هنگام خرید به آن توجه کرد و کارشناسان معتقدند اعتبار شرکت‌های سازنده لپ‌تاپ می‌‌تواند ایجاد اعتماد بیشتری برای خریدار کند.
در این روزهای آخر سال بازار کامپیوتر هم ،دچار تب و تاب شده ما در اینجا لیستی از لپ تاپ هایی که خریداران نسبت به انتخاب آنها بیشتر علاقه مند نشان داده اند را در اختیارتان قرار داده ایم تا انتخاب خود را با سایر خریداران محک بزنید.   ادامه مطلب ...

قیمت آنلاین _ تلفن همراه؛ محبوب‌ترین‌های بازار موبایل سال 92 را بشناسید!

تلفن های همراه همیشه به خاطر محبوب بودنشان مورد توجه قرار گرفته اند به خصوص که روز به روز با ورود مدل های جدید به بازار،حساسیت این بازار بالا می رود. ، تحقیقات انجام شده در سطح بازارهای ایران و جهان نشان می دهد تعدادی از تلفن های همراه هستند که بیش از دیگر مدل های مورد پسند کاربران قرار می گیرند. ما در اینجا لیست کاملی از تلفن های همراه محبوب بازار را طبق گزارشات رسیده از یک فروشگاه معتبر ، با ذکر گارانتی و مشخصات در اختیار شما قرار داده ایم تا در این ایام  بهترین استفاده را از آنها ببرید.  ادامه مطلب ...