اخبار هنرمندان ، بازیگران

اخبار هنرمندان ، بازیگران

دانلود نرم افزار ، بازی آنلاین ، ورزشکاران ، سرگرمی
اخبار هنرمندان ، بازیگران

اخبار هنرمندان ، بازیگران

دانلود نرم افزار ، بازی آنلاین ، ورزشکاران ، سرگرمی

واکنش حسن جوهرچی به اعتراضات "درحاشیه"

واکنش حسن جوهرچی به اعتراضات

حسن جوهرچی گفت:کارهای مهران مدیری مثل همیشه خوب بوده و سر و شکل خوبی دارد. سریال «درحاشیه» هم به نظرم قصه جذابی دارد و می‌تواند مخاطبان را با خود همراه کند. وی از جمله کارگردانانی است که همیشه برای خودش یک کلاس فیلم‌سازی دارد که فقط مختص خودش است.  حسن جوهرچی در پی اعتراضات برخی پزشکان به سریال «در حاشیه»ی مهران مدیری از آنان خواست تا به اهالی هنر اعتماد کنند و سعه‌ی صدرشان را بالا ببرند.

این بازیگر در گفت‌وگویی در همین زمینه تصریح کرد: اخیرا شنیدم که جامعه پزشکی نسبت به سریال «در حاشیه» انتقاد کرده‌اند؛ درحالی که به نظرم باید این ظرفیت را به‌دست بیاورند و سعه‌ی صدرشان را بالاتر ببرند تا بشود با آن‌ها شوخی کرد.

او ادامه داد: ما از کودکی وقتی بیمار می‌شدیم به سراغ پزشکان می‌رفتیم و با تشخیص آنها درمان می‌شدیم، الان هم همین‌طور است؛ چراکه به تخصص آن‌ها اعتماد می‌کنیم در این میان بعضا اگر هم اشتباهی از سوی پزشکان صورت می‌گرفت، هیچکس جامعه پزشکی را دعوا نمی‌کرد و نمی‌کند. حالا خواهشم این است که جامعه پزشکی هم به اهالی هنر اعتماد کند و به بحث فیلم‌سازی دخالت نکند.

مهران مدیری در کارش متبحر شده

وی سپس از آمدن مهران مدیری به تلویزیون پس از سال‌ها اظهار خوشحالی کرد و گفت: کارهای مهران مدیری مثل همیشه خوب بوده و سر و شکل خوبی دارد. سریال «درحاشیه» هم به نظرم قصه جذابی دارد و می‌تواند مخاطبان را با خود همراه کند. وی از جمله کارگردانانی است که همیشه برای خودش یک کلاس فیلم‌سازی دارد که فقط مختص خودش است و به نظرم در ژانرهای بخصوصی که کار می‌کند بسیار متبحر شده است و همیشه کارهای سخت و پرپرسوناژ را با فرصت کم می‌سازد که جای تحسین دارد.

جوهرچی در ادامه بیان کرد: یکی از بهترین نقاط قوت کارهای مهران مدیری این است که برای خودش یک تیم ثابت دارد و همه عوامل با یکدیگر هماهنگ هستند و می‌توانند در فرصتی کم از پس کارهای سخت اما جذاب بربیایند. به عنوان بازیگر کارهای مناسبتی زیادی داشتم و می‌دانم که کار مناسبتی انجام دادن به شدت دشوار است و استرس فراوانی دارد. به اعتقاد من کارهای آقای مدیری همیشه فوق‌العاده است.

«کلاه قرمزی» حرف ندارد
این بازیگر سریال‌های تلویزیون در پایان از برنامه «کلاه قرمزی» اظهار رضایت کرد و گفت: «کلاه قرمزی 94» مثل همیشه عالی بود و حرف نداشت. به نظرم هیچ نقدی به «کلاه قرمزی» وارد نیست. ما با «کلاه قرمزی» بزرگ شده‌ایم و هیچ وقت تلویزیون را برایش خاموش نکرده‌ایم. جای تحسین دارد که تیمی مثل تیم آقای طهماسب بتواند چندین نسل را با خودش همراه کند و به نظرم این اتفاق پدیده قابل اعتنایی است.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد