اخبار هنرمندان ، بازیگران

اخبار هنرمندان ، بازیگران

دانلود نرم افزار ، بازی آنلاین ، ورزشکاران ، سرگرمی
اخبار هنرمندان ، بازیگران

اخبار هنرمندان ، بازیگران

دانلود نرم افزار ، بازی آنلاین ، ورزشکاران ، سرگرمی

مهناز افشار و خلوت کردن با دخترش! + عکس


مهناز افشار و خلوت کردن با دخترش! + عکس

مهناز افشار متنی از درد و دلهایش با دخترش را به همراه عکس منتشر کرده است. 

 سلام و شبتون بخیر

ممنون از اینکه با مهربانی پست های با فاصله را دنبال میکنید .دوستتون دارم و ممنونم
اینروزها تنها زمان مناسب برای خلوت و استراحت با کودکم است ، که هنوز به این دنیا قدم نگذاشته و تنها زمانی که تعطیلی از کارهایم و بازیگری دارم .
اینروزها دلم میخواهد جهان را از دید خودم زیبا و امن همراه با صلح بدون درد و بدی برایش بگویم و سپری باشم برایش تا خوبی حس کند ، حتی سخت و حتی رویا.....
و آرزو کنم همه فرزندان، و نسل اینده ، در پناه خداوند مهربان باشند و دنیای بهتر و امن تری را بینند و زندگی کنند .
آمین
پی نوشت : از شماهایی که دلتون دریاست و روح بزرگی دارید و دعای خیر میکنید ممنونم و از داشتنتون امروز من و فردا من و دخترم قدر شناس خواهیم بود و شکرگزار .... و بقیه دوستان که نظری غیر و متفاوت با احساس و نظر من هم دارند ، باز ممنونم چون همه این تفاوتها و تناقض ها و اختلاف نظرها باعث رشد و تعالیست ، برای شما هم خوبی ارزو میکنم

مهناز افشار و خلوت کردن با دخترش! + عکس

مهناز افشار و خلوت کردن با دخترش! + عکس


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد