اخبار هنرمندان ، بازیگران

اخبار هنرمندان ، بازیگران

دانلود نرم افزار ، بازی آنلاین ، ورزشکاران ، سرگرمی
اخبار هنرمندان ، بازیگران

اخبار هنرمندان ، بازیگران

دانلود نرم افزار ، بازی آنلاین ، ورزشکاران ، سرگرمی

عکس سلفی تینا آخوندتبار با کودکان کار سر چهارراه!

عکس سلفی تینا آخوندتبار با کودکان کار سر چهارراه!

تینا آخوندتبار عکسی از خودش در کنار کودکان کار منتشر کرده و متن زیر را نوشته است.  تو زندگیم هر چى از خدا خواستم بهم داده دیر و زود داشته ولى داده ،اونى ام که نداده بهم ثابت کرده به صلاحم بوده و چیزى ام که داده و پس گرفته واسه برگر دوندن آرامشم بوده.تو مسیر زندگى بهم یاد داده که خواستن توانستن است جمله قشنگیه ولى خواستن داشتن است جمله واقعى تریه،واسه خاطر همینه که یه بار دیگه ام گفتم من آرزویى ندارم هر چیزى که بخوام مال خودم تصورش میکنم و واسه بدست اوردنش همه تلاشمو میکنم ،میشه جزئى از زندگیم .

حالا اگه بهش نرسم مطمئنم مالِ من نبوده چون به اینکه حواسش همیشه بهم هست ایمان دارم،به نظر من آرزو معنى نداره همه اون چیزایى که ما دنبالشیم هدفاى بزرگ و کوچیک ماست اول باید به اینکه خدا بهترین رفیق تونه ایمان واقعى بیارین بعد داشتن اون چیزو تو زندگیتون تصور کنین و از لذت داشتنش تلاش کنین براى بودن واقعیش.

من مطمئنم آدما هر چیزى رو که بتونن تصور کنن بهش میرسن،من به این دوستاى باحالم قول دادم که یه جاى باحال میسازم که هم یه جا واسه کار باشه هم یه جا واسه کشف استعداداشون این جورى هم کار میکنن و پول تحصیل و زندگیشونو در میارن هم استعداداشونو کشف مى کنن و دیگه بهترین ساعت هاى زندگیشونو سر چهار راها هدر نمیدن چون بعضى هاشون واقعا با استعدادن،شاید یه ذره طول بکشه تا به اون جایگاه برسم ولى میرسم

نوبت شماست اگه دوست دارین بگین تصورتون از یه زندگیه آروم چیه بزرگترین هدفتون چیه ؟١٠ سال دیگه خودتونو کجا دیدین؟

تینا آخوندتبار و کودکان کار
تینا آخوندتبار و کودکان کار

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد