اخبار هنرمندان ، بازیگران

اخبار هنرمندان ، بازیگران

دانلود نرم افزار ، بازی آنلاین ، ورزشکاران ، سرگرمی
اخبار هنرمندان ، بازیگران

اخبار هنرمندان ، بازیگران

دانلود نرم افزار ، بازی آنلاین ، ورزشکاران ، سرگرمی

عکس جدید ریحانا برای تبلیغ عطرش!

عکس جدید ریحانا برای تبلیغ عطرش!


ریحانا مثل بسیاری از افراد معروف دیگر, عطر مخصوص به خود را با نام RiRi وارد بازار کرد. بیوگرافی ریحانا را در ادامه مطلب خواهید خواند.  عکس ریحانا

ریحانا خواننده سرشناس در صفحه شخصی اش تبلیغاتی برای عطر جدیدش انجام داده است.

هفته پیش ریحانا با انتشار عکس زیر نوشت : بسیار هیجان زده هستم که اعلام کنم عطر جدید من بزودی وارد بازار می شود و نام آن RiRi می باشد.


عطر ریحانا

عطر ریحانا

 

ریحانا روز گذشته مطلب دیگری منتشر کرد و اعلام کرد که عطرش با نام RiRi وارد بازار شده و  طرفدارانش می توانند از سایت های اینترنتی آن را تهیه کنند.

 

بیوگرافی ریحانا :

روبین ریحانا فنتی Robyn Rihanna Fenty، مشهور به ریحانا (متولد: ۲۰ فوریه ۱۹۸۸) خواننده، بازیگر و طراح لباس باربادوسی است. ریحانا متولد شهر سنت مایکل در باربادوس است.

ریحانا تاکنون موفق به فروش بیش از ۱۵۰ میلیون از آثارش در سرتاسر جهان شده که در نوع خود، در فهرست پرفروش‌ترین هنرمندان موسیقی رقم بسیار قابل توجهی است. همچنین بسیاری از تک‌آهنگ‌های ریحانا نیز در زمره برترین تک‌آهنگ های جهان جای دارند.

ریحانا یکی از هنرمندانی است که هر از گاهی کل ظاهر خود را تغییر اساسی می‌دهد که این اتفاق از زمان انتشار آلبوم «دختر خوب بد شد» مورد توجه رسانه‌ها قرار گرفت. وی همچنین موفق به کسب جوایز و افتخارات مختلفی در عرصه فعالیت‌های هنری‌اش شده است. از این افتخارات می‌توان به این موارد اشاره نمود: هفت جایزه گرمی، هشت جایزه موسیقی آمریکا، ۲۲ جوایز موسیقی بیلبورد!

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد