اخبار هنرمندان ، بازیگران

اخبار هنرمندان ، بازیگران

دانلود نرم افزار ، بازی آنلاین ، ورزشکاران ، سرگرمی
اخبار هنرمندان ، بازیگران

اخبار هنرمندان ، بازیگران

دانلود نرم افزار ، بازی آنلاین ، ورزشکاران ، سرگرمی

بنیامین شایعه ازدواجش با خانم بازیگر را تکذیب کرد!

بنیامین بهادری شایعه ازدواجش با خانم بازیگر را تکذیب کرد!


بنیامین بهادری با انتشار متن و عکس زیر ، شایعه ازدواجش با بهاره افشاری ( بازیگر مطرح سینما و تلویزیون ) را رد کرد.  شایعه ازدواج بنیامین با بهاره افشاری

کنسرت اورنج کانتى  ... یکى از بهترین اجراهاى ما و انرژى شما _ چه اونایى که تو سالن بودین و چه کسانى که دلتون با ما بود _ یک کنسرت شب فرشتگان واقعى... و در مورد اون پست سى و سه سالگیم، مثل قبل خواهشم اینه که به حاشیه و کنجکاوى هاى دیگران و شایعات عجیب و غریب توجه نکنید .

در این رابطه اسم چند نفر از چهره هاى سرشناس رو این روزها شنیدم که واقعاً هم خنده ام گرفت و هم دلم ...یعنى با خودم فکر کردم اگه همین جور پیش بره دیگه هیچ کدوم از دختران و بانوان هنرمند جرأت نمى کنند که در کنسرت ها حضور پیدا کنند (!) ... 

به نوبه خودم از همه شون معذرت مى خوام ... و مجدداً از همه تون مى خوام که وجداناً صبر کنید تا وقتش برسه تا خودم جزئیات رو بهتون بگم ... این طورى من باید هر روز یه تعداد اسم رو تکذیب کنم که خیلى جالب نیست ... بعد از این هر کى این جور حرفا و اسم ها رو مطرح کرد، اعتنا نکنید ... فداى احساس عمیق و شعور بالاتون


عکس بنیامین بهادری در کنسرتعکس بنیامین بهادری در کنسرت

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد