اخبار هنرمندان ، بازیگران

اخبار هنرمندان ، بازیگران

دانلود نرم افزار ، بازی آنلاین ، ورزشکاران ، سرگرمی
اخبار هنرمندان ، بازیگران

اخبار هنرمندان ، بازیگران

دانلود نرم افزار ، بازی آنلاین ، ورزشکاران ، سرگرمی

وزیر اطلاعات: حادثه منا سهوی نبود

وزیر اطلاعات گفت: کشته شدن زائران بیت‌الله‌الحرام در منا نمی‌تواند سهوی و بدون هیچ اشتباه و تخلفی از سوی مسئولان سعودی رخ داده باشد.  وزیر اطلاعات گفت: کشته شدن زائران بیت‌الله‌الحرام در منا نمی‌تواند سهوی و بدون هیچ اشتباه و تخلفی از سوی مسئولان سعودی رخ داده باشد.


حجت‌الاسلام سیدمحمود علوی وزیر اطلاعات در گفت‌وگو با تسنیم، با اشاره به حادثه روز پنجشنبه منا که در هنگام رمی جمرات رخ داد و به کشته شدن بیش از ۱۰۰۰ زائر بیت‌الله‌الحرام منجر شد، گفت: رخ دادن چنین حادثه بی‌سابقه‌ای در تاریخ حج نمی‌تواند سهوی و بدون هیچ اشتباه و تخلفی از سوی مسئولان سعودی باشد.

وی افزود: وجود چند حادثه طی کمتر از ۲۰ روز در ایام حج از لحاظ امنیتی و حتی سیاسی قابل بررسی و تحقیق است و نباید به راحتی از آن عبور کرد.

وزیر اطلاعات با بیان اینکه اعلام ۳روز عزای عمومی از سوی رهبر معظم انقلاب و تأکید ایشان بر مسئولیت‌پذیری دولت سعودی یک نوع هشدار برای عربستان و همه دولت‌های اسلامی است، تاکید کرد: امیدواریم سازمان کنفرانس اسلامی و کشورهای اسلامی هرچه زودتر در راستای چاره‌اندیشی برای حفظ امنیت حرم الهی و ملزم کردن دولت سعودی به رفع نواقص و بی‌تدبیری‌ها وارد عمل شوند.

حجت‌الاسلام علوی در پایان خاطرنشان کرد: پیش‌بینی‌های اخیر رهبر معظم انقلاب درباره تغییرات نظام حاکمیتی سعودی و تذکرهای ایشان به دست‌اندرکاران بی‌تجربه و جوان عربستان یک پیش‌بینی عالمانه بود که بلاتکلیفی آنان در یمن و سوء‌مدیریت‌شان در برگزاری حج از جمله مصادیق این پیش‌بینی‌هاست.
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد