اخبار هنرمندان ، بازیگران

اخبار هنرمندان ، بازیگران

دانلود نرم افزار ، بازی آنلاین ، ورزشکاران ، سرگرمی
اخبار هنرمندان ، بازیگران

اخبار هنرمندان ، بازیگران

دانلود نرم افزار ، بازی آنلاین ، ورزشکاران ، سرگرمی

پیکان 508 میلیونی علی کریمی از کجا آمد ؟

در نمایشگاه خودروهای کلاسیک در مشهد

پیکان 508 میلیونی کریمی از کجا آمد ؟


پیکان استیشن گوجه‌ای می‌تواند میلیون‌ها تومان تمام شود اگر پای علی کریمی در میان باشد و آسایشگاه معلولینی که او حامی آنهاست.

  
در انتهای نمایشگاهی در مشهد که هرساله با عنوان خودروهای کلاسیک برپا می‌شود، شب گذشته مراسم رونمایی از خودروی علی کریمی به سرانجامی خوش برای یک آسایشگاه معلولین ختم شد. در این مراسم علی کریمی خودرو قدیمی‌ای اهدایی خود را سوار شد تا خیرین برای کمک به آسایشگاه فیاض بخش مشهد و تصاحب ماشین یکی از اسطوره های فوتبال ایران به رقابت بپردازند. 


این پیکان استیشن همرنگ با پیراهن کریمی، در نهایت با رقمی دور از انتظار، به قیمت 508 میلیون تومان به خیری تعلق گرفت که پیکان را برای خود برداشت وبا این کار دست بچه های فیاض بخش را هم گرفت . 


پیکان استیشن گوجه‌ای علی کریمی که در روزگاری دور با رنگ و رخ سرخش تنها وسیله نقلیه او بوده پس از گذشت چندین سال ایده‌ای می شود برای کمک‌های هرچه بیشتر مرد شماره هشت به آسایشگاه فیاض بخش که چندین سال است با آنها همکاری دارد. او پیشنهاد می‌دهد که خودرویی مشابه آنچه در گذشته داشته بازسازی شود و به حراج گذاشته شود، تا بتواند عوایدش را به معلولین فیاض‌بخش بدهد.


 برای این کار یک پیکان با همان مدل و طرح انتخاب می‌شود و دو نفر از اساتید بازسازی خودرو کار خود را بر روی آن آغاز می‌کنند. کاظم ژیان که بر روی پیکان تخصصی ویژه دارد به مدت یک سال و نیم به اصلاح تمام قطعات پیکان مشابه می‌پردازد و هانی اسدی نیز در همکاری با این طرح و کاظم ژیان، به تهیه قطعاتی می‌پردازد که برخی از انها نایاب بوده و حتی در ایران یافت نمی‌شود؛ تمام این اصلاحات و بازسازی از سوی این دو نفر به صورت رایگان انجام شده و سپس خودرو سرحال و قبراق در اوایل شهریور امسال تحویل علی کریمی داده می‌شود. سپس نوبت به داستان دوم می‌رسد تیمی خیّر که با ایده کریمی بازسازی خودرو را به عهده داشتند گام بعدی را برمی‌دارند؛ برگزاری نمایشگاه خودروهای کلاسیک که تمامی منافع آن برای آسایشگاه فیاض‌بخش باشد دعوت از بازیگران و هنرمندان و درکنار انها مخاطبین علاقمند به خودروهای کلاسیک.

در این نمایشگاه در کنار خوردوهای کلاسیک کمیاب، سه خودرو با نام صاحبانشان شناخته می‌شدند، بنز استاد شجریان، بنز همایون شجریان و دیگری پیکان استیشن علی کریمی، خودرویی شبیه به پیکان قرمز سابقش.


در اختتامیه این نمایشگاه، مزایده برای فروش پیکان گوجه‌ای آغاز می‌شود، اما عدد شروع مزایده 88 میلیون است، عددی که متعلق به امام رضا(ع) است و همچنین شماره همیشگی پیراهن علی کریمی است. در تمامی قیمت‌های پیشنهادی عدد هشت تکرار می‌شود تا جایی که هوشنگ ابراهیمی یکی از خیرین دیرپای مشهد دو باب مغازه خود را به ارزش 508 میلیون تومان برای این امر خیر پیشنهاد می‌دهد و سرانجام پیکان گوجه‌ای شماره هشت به مردی تعلق می‌گیرد که خود یک فورد موستانگ قرمز دارد اما علاقه او به کریمی یکی دیگر از راه‌هایی می‌شود برای کمک‌های انسان‌ دوستانه‌اش.


در این مراسم لیلی بلوکات بازیگری که همراه با علی کریمی یکی دیگر از خیرین قدیمی فیاض‌بخش بوده، و همچنین تعدادی از خواننده‌ها و هنرمندان دیگر نیز حضور داشتند و در نهایت 2 میلیارد تومن به علاوه 508 میلیون تومانی که از فروش یک پیکان استیشن قدیمی اما معروف به دست آمد، پایانی خوش بر پیشنهادهای فعالین اجتماعی خیر و علی کریمی رقم زد.
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد