اخبار هنرمندان ، بازیگران

اخبار هنرمندان ، بازیگران

دانلود نرم افزار ، بازی آنلاین ، ورزشکاران ، سرگرمی
اخبار هنرمندان ، بازیگران

اخبار هنرمندان ، بازیگران

دانلود نرم افزار ، بازی آنلاین ، ورزشکاران ، سرگرمی

پلمپ رستوران آمریکایی کی اف سی در تهران + عکس

اولین شعبه “رستوران کی اف سی در تهران” که از شب دهم آبان به صورت رسمی شروع به کار کرده بود پس از یک روز فعالیت پلمپ شد. 


پلمپ رستوران کی اف سی در تهران

نخستین شعبه رستوران آمریکایی کی اف سی که از شب دهم آبان در تهران به صورت رسمی کار خود را شروع کرده، امروز پلمب شد.

این رستوران که در یکی از خیابان های نسبتاً خلوت غرب تهران قرار دارد، ساعتی قبل تابلویی را با عبارت «تا اطلاع ثانوی تعطیل می باشد»، روی درب ورودی خود نصب کرده است.

این تابلوی زرد رنگ پس از آن روی درب این رستوران آمریکایی نصب شده که فروشگاه مذکور، صبح امروز از سوی نیروی انتظامی پلمب شد.

در برگه پلمب شعبه کی اف سی حلال تهران نوشته شده است: با توجه به اخطار ابلاغی مورخه 11/8/94 و نامه اتحادیه به شماره ......، بدینوسیله این مکان پلمب می باشد و حفظ پلمب به عهده متصدی بوده و هرگونه محو یا شکستن آن برابر ماده 543 قانون مجارات اسلامی موجب پیگرد و مجازات می گردد. معاونت نظارت بر اماکن عمومی ستاد اجرایی مواد 27 و 28 مجمع امور صنفی توزیعی و خدماتی تهران.

لازم به ذکر است در پی مخالفت با افتتاح نمایندگی فروشگاه زنجیره ای مک دونالد در ایران به فست فود آمریکایی کی اف سی مجوز داده شد تا در ایران شعبه داشته باشد و این فروشگاه نیز یکشنبه شب هفته جاری با انتشار یک بیانیه رسمی در غرب تهران آغاز به کار کرد.


دلایل پلمپ رستوران کی اف سی

علی فاضلی در گفتگو با خبرنگار مهر درباره پلمب شعبه KFC در غرب تهران گفت: هیچ مجوزی برای فعالیت و ثبت رسمی برندهای آمریکایی KFC و مک دونالد در ایران صادر نشده و اساسا هیچ درخواستی نیز از سوی این دو برند مطرح آمریکایی برای فعالیت در ایران مطرح نشده است.

رئیس اتاق اصناف ایران افزود: ممکن است برخی به نام برندهای مشهور خارجی، اقدام به ثبت شرکت کنند اما دال بر این نیست که واحد مشغول به کار شده باشد بلکه باید مجوزهای لازم را از سوی مراجع ذیربط دریافت کند.

وی تصریح کرد: امروز دستورالعملی برای برخورد با آن دسته از فروشگاه هایی که از شهرت برندهای بین المللی سوءاستفاده می کنند، به تمام سازمان های بازرسی اصناف در سراسر کشور ابلاغ و اعلام شده است تا تمامی واحدهایی که با نام مک دونالد یا KFC فعالیت می کنند، پلمب شوند.

فاضلی اظهارداشت: یک فروشگاه زنجیره ای مواد غذایی «KFC ایرانیان» در ایران مجوز گرفته است که هیچ ارتباطی با شرکت های آمریکایی مذکور نداشته و مجوزی هم برای فعالیت نمایندگان رسمی این دو شرکت آمریکایی صادر نشده است، بنابراین برخی در فضای مجازی با انتشار عکس هایی، فضا را متشنج کرده اند.

به گفته فاضلی، هنوز شکایتی دال بر گشایش غیرقانونی برندهای KFC و مک دونالد در ایران دریافت نکرده ایم ولی اگر برخی برندها با دریافت پروانه کار از دستگاه های دولتی مشغول به کار شده اند که قرابت با برندهای مذکور دارند، بحث دیگری است. در این رابطه شنیده ام، فست فودی به نام KFC بدون پروانه کسب، مشغول به فعالیت بوده که پلمب هم شده است.

منبع : تسنیم - /م 

منبع :
نمناک - namnak.com 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد