اخبار هنرمندان ، بازیگران

اخبار هنرمندان ، بازیگران

دانلود نرم افزار ، بازی آنلاین ، ورزشکاران ، سرگرمی
اخبار هنرمندان ، بازیگران

اخبار هنرمندان ، بازیگران

دانلود نرم افزار ، بازی آنلاین ، ورزشکاران ، سرگرمی

معنای پست جدید چکامه چمن ماه در اینستاگرام چیست؟!

معنای پست جدید چکامه چمن ماه در اینستاگرام چیست؟!

چکامه چمن ماه با انتشار شعری از هوشنگ ابتهاج , صفحه شخصی اش را بروز رسانی کرد. 

پست جدید چکامه چمن ماه

چکامه چمن ماه پس از یک هفته صفحه شخصی اش را بروز کرد.

چمن ماه با انتشار شعری از هوشنگ ابتهاج که در صفحه اینستاگرام اش منتشر کرده است, پس از جنجال های انتشار تصاویر بدون حجابش, بار دیگر خبرساز شده است.


پست جدید چکامه چمن ماه

پست جدید چکامه چمن ماه

 منبع : سایت سیمرغ

seemorgh.com

نظرات 1 + ارسال نظر

▁ ▂ ▄ ▅ ▆ ▇ █ مرگ تدریجی یہ رویا █ ▇ ▆ ▅ ▄ ▂ ▁
سلام وعرض ادب.امیدوارم شاد باشین وسرحال.وروزتون رو باخوبی آغاز کنین.امروز روزپنجشنبه 14آبان ماه.برابر با22 محرم الحرام 1436پنجم نوامبر2015—دویست وبیست ونه روز از سال رفته و135روز به آخرسال مونده.وقتی یکی دوبار رفتم سامانه جستجوی اموات واون کسانیکه رو میشناختم جستجو کردم برای شماره قطعه وردیف اون کسانیکه یه روزی پیشم بودن بهم میخندیدن وحرف میزدنن وناراحت میشدن وگریه میکردن وتمام حرکات ورفتار وگفتارشون برام لذت بخش وشیرین بودن حتی موقعی که اذیت میشدم واذیتم میکردن اذیتی که میکردن نه اینکه کتک بزنن ویا بی احترامی وتوهین کنن نه اصلا اینطور نیست بالاخره یه چیزهایی هست که نمیشه گفت.اما یادشون بخیر.من اینطوریم هر موقع شب میشه وماه رو میبینم یاد قدیم ها ویاد تمام امواتم میفتم نمیدونم خصلتم چطور هست که ماه رو میبینم نمیدونم چرا اینطوری میشم اما......روز 5شنبه هست من همیشه این رو گفتم نگاه نکنین فقط دعای زنده ها در حق ما اجابت بشه میگم دعای اموات هم همیشه در حق من وشما وماها هست.دوست من اونها همیشه انتظار مارو میکشن که شده بریم سرخاکشون یا اگر نتونستیم براشون فاتحه قرآن ودعا ویا خیرات بدیم.چون یه روزی هم قسمت ما میشه واین رو بدون اون امبولانسی که تو بهشت زهرا ازش رد میشیم ومیبینمش یه روزی به سراغ ما هم میاد.یاد کنیم همه عزیزان از دست رفته خودمون دیگران،عزیزان فاجعه منا،هادی نوروزی.بانو هماروستا.ودیگر عزیزان هنرمند وورزشکار.بخونیم فاتحه ای وصلوات...روحشون شاد.ممنونم نظرمو خوندی...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد