اخبار هنرمندان ، بازیگران

اخبار هنرمندان ، بازیگران

دانلود نرم افزار ، بازی آنلاین ، ورزشکاران ، سرگرمی
اخبار هنرمندان ، بازیگران

اخبار هنرمندان ، بازیگران

دانلود نرم افزار ، بازی آنلاین ، ورزشکاران ، سرگرمی

وقتی سکوی نشست خبری شهرزاد شکست! +عکس


وقتی سکوی نشست خبری شهرزاد شکست! +عکس حاشیه ای
  

نشست خبری سریال شهرزاد با حضور بازیگران این سریال ، خبرنگاران ، مهمانان و تعداد زیادی از مردم همراه بود که حاشیه هایی را در برداشت.

 حواشی جبران ناپذیر نشست خبری شهرزاد

به گزارش سیمرغ ، نشست نقد و بررسی سریال شهرزاد شامگاه 1 آذر ماه 94 با حضور ترانه علیدوستی ، پریناز ایزدیار ، علی نصیریان ، حسن فتحی ، گلاره عباسی ، امیرحسین رستمی و دیگر عوامل این فیلم  در پردیس سینما گالری ملت برگزار شد.

 
عکس نشست رسانه ای سریال شهرزادعکس نشست رسانه ای سریال شهرزاد

این مراسم در حالی برگزار شد که بی نظمی از همان ابتدا در سالن حاکم بود و با ورود افراد متفرقه سر و صدا و شلوغی زیادی فضا را پر کرده بود . طوری که مهمانان اصلی این مراسم هم از این وضعیت به ستوه آمدند . 

در ادامه تعدادی از خبرنگاران از جو حاکم ناراضی بودند و اعتراض کردند . برنامه تا مدتی قطع شد اما دوباره با همان کیفیت و بی نظمی از سر گرفته شد.


دکور سکوی نشست خبری شهرزاددکور سکوی نشست خبری شهرزاد

 

از دیگر حواشی این مراسم می توان به سکویی اشاره کرد که قرار بود عوامل فیلم بر روی آن حاضر شده و پاسخگوی سوالات خبرنگاران باشند اما بعد از چند دقیقه، وقتی علی نصیریان ، حسن فتحی ، سعید قطبی زاده و نغمه ثمینی و سید هادی رضوی روی سن حاضر شدند ، سکو شکست و سن فرو ریخت و حاضران مجبور به ترک آنجا شدند و ادامه مراسم را ایستاده ادامه دادند!


عکس قبل از شکسته شدن سنعکس قبل از شکسته شدن سن

متاسفانه به دلیل این بی نظمی ها و اجازه ورود افراد متفرقه به مراسم و همهمه بیش از حد ، همه از جمله بازیگران و خبرنگاران دچار کلافگی شدیدی شده بودند.


تهیه و تدوین : گروه فرهنگ و هنر سیمرغ
اختصاصی سیمرغ / فریبا بیات

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد