اخبار هنرمندان ، بازیگران

اخبار هنرمندان ، بازیگران

دانلود نرم افزار ، بازی آنلاین ، ورزشکاران ، سرگرمی
اخبار هنرمندان ، بازیگران

اخبار هنرمندان ، بازیگران

دانلود نرم افزار ، بازی آنلاین ، ورزشکاران ، سرگرمی

دیکشنری توکان ، یک مترجم دوزبانه و رایگان برای اندروید

دیکشنری توکان ، یک مترجم دوزبانه و رایگان برای اندروید


اپ شو : مطمئنا برای بیشتر شما پیش آمده که به یک دیکشنری برای ترجمه لغات انگلسی و فارسی به یکدیگر در تلفن همراهتان احتیاج پیدا کنید.
دیکشنری توکان دو زبانه توکان (فارسی/انگلیسی) با دارا بودن بانک اطلاعاتی بالغ بر ۸۵.۰۰۰ لغت، بعنوان یک دیکشنری سبک و سریع شما را در این امر یاری می‌کند تا همیشه یک دیکشنری بدون نیاز به اینترنت همراه خود داشته باشید. 

 

اولین نسخه‌ی اندروید دیکشنری توکان در سال ۱۳۹۱ (بصورت غیر رایگان) منتشر شده بود. اما نسخه‌ی جدید این دیکشنری که به تازگی با طراحی جدید منتشر شده است، بصورت رایگان در بازار و گوگل پلی عرضه شده است تا کلیه کاربران ایرانی امکان استفاده از آن را داشته باشند.

کافیست پس از نصب دیگشنری، کیبرد گوشی خود را بر روی زبان مورد نظر (فارسی / انگلیسی) تنظیم کنید و شروع به تایپ کلمه مورد نظر کنید تا لیست کلمه مورد نظر و سایر کلمات مشابه را مشاهده کنید.

یکی از قابلیت‌های جالب این دیکشنری، استفاده از جستجوگر صوتی است که به شما این امکان را می‌دهد به جای تایپ کردن کلمه مورد نظر، کلمه مورد نظر خود را بصورت صوتی به دیکشنری بگویید تا معنی آن را مشاهده کنید. بعنوان مثال با گفتن کلمه سلام در میکروفون گوشی خود، دیکشنری معنی سلام را به شما نمایش خواهد داد. قابلیت صوتی دیکشنری توکان از دو زبان فارسی و انگلیسی پشتیبانی می‌کند.

این اپلیکیشن که بر روی اندروید ۲.۳ به بالا قابل نصب است، دارای سه تم رنگی (دو تم تیره و یک تم روشن) است که کاربران می‌توانند مطابق سلیقه خود تم اپلیکیشن را تغییر دهند.

مترجم گوگل ، کاربران همچنین می‌توانند لغات مورد نظر خود را جهت دسترسی‌های آینده به سبد لغات اپلیکیشن اضافه کنند و از طریق سبد لغات به سرعت به این لغات دسترسی داشته باشند.

در قسمت لغت‌آموز هم لغات به همراه معنی بصورت تصادفی به کاربران نمایش داده می‌شود تا افراد با یادگیری لغات جدید، دایره لغات خود را گسترش دهند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد