اخبار هنرمندان ، بازیگران

دانلود نرم افزار ، بازی آنلاین ، ورزشکاران ، سرگرمی

اخبار هنرمندان ، بازیگران

دانلود نرم افزار ، بازی آنلاین ، ورزشکاران ، سرگرمی

فروش تلفن های هوشمند نوکیا در امریکا، ظرف سه ماه ۳ برابر شد

اگر اخبار ما را از قدیم دنبال کرده باشید به خوبی آگاه هستید که بازار ایالات متحده مهمترین بازار تلفن هوشمند برای شرکت ها است و بعد از آن هم چین -به خاطر وسعت زیادش- در رده دوم قرار دارد.

بنابراین وقتی نوکیا توانسته سهم فروش تلفن های هوشمند (بدون آمار تلفن های همراه) خود را در فاصله ۳ ماه از ۱.۴ درصد به ۴.۱ درصد برساند، عملکردش هیچ کم از صفت عالی ندارد؛ چه به خاطر فروش تلفن های ارزان باشد، چه گرانترها. به هر حال کمک بزرگی به رشد پایگاه مشتری ویندوزفون کرده.  
جالب اینجا است که برای نوکیا ۹ ماه طول کشیده بود تا با دو برابر کردن فروش، از سهم ۰.۷ درصدی به فروش ۱.۴ درصدی در بازار امریکا برسد و حالا فقط سه ماه بعد، فروش این شرکت ۳ برابر شده کرده.

همزمان در این بازار مهم اپل با فروش ۳۳.۷ درصدی بالاتر از سامسونگ ۳۳.۶ درصدی است و ال جی -دیگر غول کره ای- با کاهش سهم ۱.۳ درصدی نسبت به فصل گذشته، ۸.۶ درصد از تقاضای بازار را پوشش داده.

موتورولا جامانده بزرگ در رقابت با نوکیا است و بقیه شرکت ها هم درصدی از سهم خود را به این ۵ شرکت باخته و تنها ۱۶.۲ درصد از تقاضای امریکایی ها را پوشش داده اند.

هنوز مشخص نیست دقیقا چه عاملی باعث این جهش فروش برای نوکیا شده. شاید امریکایی ها حالا دیگر نوکیا را به دید یک برند وطنی نگاه می کنند. به هر صورت نوکیا شادمان به استقبال کریسمس می رود.

نظر شما درباره این رشد چیست؟

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد