اخبار هنرمندان ، بازیگران

اخبار هنرمندان ، بازیگران

دانلود نرم افزار ، بازی آنلاین ، ورزشکاران ، سرگرمی
اخبار هنرمندان ، بازیگران

اخبار هنرمندان ، بازیگران

دانلود نرم افزار ، بازی آنلاین ، ورزشکاران ، سرگرمی

شمار نام‌های دامنه‌ی اینترنتی به 177 میلیون رسید

آمارها نشان می‌دهند که 24 میلیون آدرس جدید در سال 2008 به اینترنت افزوده شده و شمار نام‌های www.ikalak.comدامنه‌ی به ثبت رسیده در تمامی نام‌های دامنه عمومی به 177 میلیون رسید.

به گزارش سرویس فن‌آوری اطلاعات خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، بر اساس گزارش شرکت وری ساین که یکی از فراهم‌کنندگان زیرساخت اینترنت در سراسر جهان است، با وجود رکود اقتصادی، شمار دامنه‌های افزوده شده در سال 2008 نسبت به سال قبل آن 16 درصد رشد کرده‌اند.


بر اساس این گزارش، در سه ماهه پایانی سال 2008 رشد ثبت نام‌های دامنه با وخیم‌تر شدن بحران اقتصادی جهانی کندتر شد؛ طی این مدت در حدود 10.1 میلیون نام دامنه در تمامی نام‌های دامنه عمومی به ثبت رسیدند که 12 درصد نسبت به سه ماهه سوم سال گذشته میلادی و 17 درصد نسبت به مدت مشابه در سال قبل آن کاهش یافت.

بزرگ‌ترین نام‌های دامنه برمبنای اندازه در سه ماهه چهارم سال میلادی گذشته com.، نام دامنه کشوری برای چین cn.، نام دامنه کشوری برای آلمان de. و net. و org. بودند.

در مجموع شمار دامنه‌های com. و net. تا پایان سال میلادی گذشته به 90.4 میلیون نام دامنه رشد کردند که 12 درصد نسبت به سال قبل آن و یک درصد نسبت به سه ماهه سوم سال 2008 افزایش یافت.

نام دامنه آدرس وب‌سایتی است که به‌منظور شناسایی و به خاطر سپردن راحت آن منظور شده و می‌تواند کمک کند رایانه‌ها به اینترنت متصل شوند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد