اخبار هنرمندان ، بازیگران

اخبار هنرمندان ، بازیگران

دانلود نرم افزار ، بازی آنلاین ، ورزشکاران ، سرگرمی
اخبار هنرمندان ، بازیگران

اخبار هنرمندان ، بازیگران

دانلود نرم افزار ، بازی آنلاین ، ورزشکاران ، سرگرمی

ویژه اندرویدی ها؛ عید بریم شمال (گیلان) + دانلود نرم افزار

یکی از پر سفرترین استان های کشور، استان گیلان است که شاید شما هم برای سفر به این استان برنامه داشته باشید. نرم افزار "عید بریم شمال" می تواند شما را با تمامی جاذبه های گردشگری اعم از طبیعی یا تاریخی آشنا کند. همچنین نرم افزار دارای یک نقشه اختصاصی است که می تواند شما را تا رسیدن به مقصد مورد نظر راهنمایی کند. از ویژگی های اصلی نرم افزار می توان به مواردی چون: دسترسی به اینترنت، محیطی جامع و زیبا، ارائه اطلاعاتی کامل از هر شهر و ... اشاره کرد.

 




قابل اجرا در اندروید 2.1 و بالاتر
حجم نرم افزار: 3.2 مگابایت

تقویم اذان گوی سال ۹۳ + دانلود

باد صبا یک تقویم فارسی و اسلامی است که به منظور فرا رسیدن سال 1393 هجری خورشیدی برای سیستم عامل اندروید و جاوا معرفی می‌کنیم. این تقویم دارای امکانات و قابلیت‌های جالب و زیادی است که توسط موسسه موج همراه به صورت رایگان عرضه شده است. این تقویم دارای ویجتی اختصاصی برای نمازگزاران است که اذان را با صدای دلنشینی برای شما پخش می کند.  ادامه مطلب ...

ققنوس گیگابایت رونمایی شد

در راستای عرضه مادربردهای سری 8 با کاربری های متفاوت، گیگابایت به تازگی محصول جذابی را با نامی متفاوت معرفی کرده است. این مادربرد که GA-B85N Phoenix نامگذاری شده، از سری N گیگابایت می باشد و اندازه ساخت Mini ITX دارد. در طراحی این مادربرد بسیار کوچک از برد مشکی و اسلات های نارنجی رنگ استفاده شده که تداعی کننده مادربردهای سری اورکلاکینگ گیگابایت می باشد.
  ادامه مطلب ...

فیس‌بوک دقیقا متوجه می‌شود شما در چه حالتی به سر می‌برید

جالب است بدانید فیس‌بوک توانایی درک این را دارد که بفهمد چه کسی و در چه زمان در شرف آشنایی و ازدواج است و برای این کار اصلا نیازی به رصد کردن پیام‌های شما ندارد، و هیچ ربطی هم به غیب‌گویی ندارد!

در میان دوستان خود قطعا کسانی را دارید که بیش از حد کنجکاو هستند و سعی می‌کنند دریابند که چه زمان، چه کسی در شرف آشنایی، نامزدی و ازدواج است.


اما جالب است بدانید که خود فیس‌بوک هم توانایی درک این هم را دارد و برای این کار اصلا نیازی به رصد کردن پیام‌های شما ندارد، و هیچ ربطی هم به غیب‌گویی ندارد!


فیس‌بوک برای این کار به شیوه‌ای نوین، نبض کاربران خود را به دست می‌گیرد و از تغییر ضربان‌های قلب آنها، رازها پنهان را آشکار می‌کند! 
ادامه مطلب ...

پرفروش ترین و مقرون به صرفه ترین گوشی نوکیا

براساس جدیدترین داده های بدست آمده، این گوشی هوشمند همچنان محبوب ترین ویندوزفون دنیا به حساب می آید. داده های بدست آمده توسط AdDuplex نشان می دهد که لومیا ۵۲۰ که سهمی ۲۶.۵ درصدی داشته، در به سهمی ۳۳ درصدی از بازار دستگاههای ویندوزفون دست یافته است. اگر سهم این اسمارت فون را به سهم لومیا ۵۲۱ (نسخه T-Mobile لومیا ۵۲۰) اضافه کنیم، سهم آنها به ۳۶.۶ درصد می رسد.   ادامه مطلب ...

گلکسی S5 یا آیفون5S ؛ کدامیک بهتر است؟

شاید برای شما هم این سوال پیش آمده باشد که پرچمدار جدید سامسونگ تا چه حد متفاوت و قوی است. آیا اکنون سامسونگ بهترین گوشی هوشمند جهان را دارد یا آیفون؟

طراحی ظاهری و بدنه

سامسونگ با ادامه سنت همیشگی خود در تولید تلفن‌های‌هوشمند به عدم استفاده از فلز پایبند مانده است. بسیاری از طرفداران تلفن‌های‌هوشمند سامسونگ و مخصوصل سری گلکسی اس، انتظار داشتند تا این کمپانی کره‌ای در نسل جدید تلفن‌هوشمند خود از بدنه‌ی فلزی استفاده نماید. بسیاری از طرفداران با دیدن تصاویر اولیه مربوط به این تلفن‌هوشمند بسیار ناامید شدند. 

ادامه مطلب ...

نرم افزاری برای تبدیل گوشی هوشمند به کنترل تلویزیون + دانلود

شاید گم شدن کنترل تلویزیون در منزل شما هم بارها و بارها اتفاق افتاده باشد.پیدا کردن کنترل در بسیاری از مواقع به یکی از بزرگترین مشکلات ما تبدیل می شود ، کوچک است در همه جایی می تواند پنهان شده باشد ، پیدا کردنش بسیار سخت است. تمام این حالات را زمانی در نظر بگیرید که برنامه ی مورد علاقه ی شما هم شروع شده است، چاره چیست ؟
پیدا کردن تلفن همراه به مراتب آسان تر از کنترل است، حالا اگر تلفن شما کنترل تلویزیون هم بود، پیدا کردن کنترل دیگر مشکل نبود. امروز دریچه به شما نرم افزارهایی را معرفی می کند که با نصب آنها گوشی شما قادر به کنترل تلویزیون خواهد شد.


اگر گوشی اندروید دارید به شما توسط نرم افزار Smart IR Remote را پیشنهاد می کنیم. 
ادامه مطلب ...

قیمت طلا ، سکه ، ارز 2 اسفند 1393 شنبه - دلار

به نقل از باشگاه خبرنگاران ، ارزش سکه بهار آزادی در طرح قدیم و نیم سکه با افت 13 و 5 هزار تومانی بر بهای 972 هزار تومان و 494 هزار تومان ایستاد.

امروز هر قطعه ربع و سکه 1 گرمی با بهای 271 و 172 هزار تومان فروخته شدند که کاهش 2 و 1 هزار تومانی را شاهد بودند.

امروز در بازار ارز ارزش دلار قدری افزایش یافت و به 3414 تومان رسید.

امروز ارزش دلار اندکی افزایش یافت و این در شرایطی است که برخی از فعالان معتقد هستند در ماه پایانی سال قیمت دلار با افزایش تقاضا رشد خواهد یافت. البته در مقابل گروهی دیگر هستند که تا پایان سال بازار ارز را بر همین منوال پیش بینی کرده اند.

امروز هر یورو و پوند با بهای 3915 و 5280 تومان به فروش رسیدند. هر درهم امارات نیز با قیمت 935 تومان معامله شد. 

ادامه مطلب ...