اخبار هنرمندان ، بازیگران

اخبار هنرمندان ، بازیگران

دانلود نرم افزار ، بازی آنلاین ، ورزشکاران ، سرگرمی
اخبار هنرمندان ، بازیگران

اخبار هنرمندان ، بازیگران

دانلود نرم افزار ، بازی آنلاین ، ورزشکاران ، سرگرمی

بیوگرافی هنرمندان :بیوگرافی فرزاد حسنی

نام: فرزاد
نام خانوادگی: حسنی
تاریخ تولد: 1356/06/21
محل تولد: خانی آباد تهران
نام همسر: آزاده نامداری
زمینه فعالیت: مجری تلویزیون، نویسنده، گوینده رادیو
تحصیلات: مهندسی مکانیک دانشگاه خواجه نصیر الدین طوسی
بیوگرافی فرزاد حسنی + عکس

 فرزاد حسنی در بیمارستان عیوض زاده خانی آباد تهران متولد شد. وی دو برادر دیگر به نام های فرهاد و فرشاد دارد که از خودش کوچکتر هستند.
مادر فرزاد از سادات است و نامش شکوه السادات می باشد و به گفته خودش هیچگاه نصایح مادرش را از یاد نمی برد و در یک خانواده کاملا مذهبی بزرگ شده و مادرش همیشه با وضو به او شیر داده است.
بشدت به مادرش وابسته است . سعی می کند هیچ گاه نمازش قضا نشود مخصوصا نماز صبح . نام پدرش مرتضی است . عاشق بداهه گویی است . معتقد است همیشه باید از ادمهای کاردان و دلسوز استفاده کرد . برای بازی در یک کار به هر کارگردانی راحت اعتماد نمی کند . به بازی بازیگرانی چون عزت ا... انتظامی " رضا کیانیان " پرویز پرستویی " خسرو شکیبایی و ... علاقه دارد . هر وقت دلش بخواهد می تواند شعر بگوید .
فعالیت رسمی اش در تلویزیون از سال 75 با اجرا در شبکه جام جم شروع کرد . یک دوره گوینده رادیو بود و معتقد است اجرای رادیو سخت تر از اجرای تلویزیون است.
دوره بازیگری را در مدرسه امین تارخ گذرانده و نزد استاد سمندریان هم شاگردی کرده است . اولین سریالی که بازی کرد (( عید ان سالها )) نام داشت.
آخرین حضورش در تئاتر بازی در نمایش (( یلدا )) به کارگردانی حسین پارسایی بود که با افسر اسدی همبازی بود .
ترانه تیتراژ مجموعه " کمکم کن " و " کوله پشتی " را او سروده بود " همچنین تیتراژ سریال " روز رفتن " را .
ترانه (( ادم فروش )) شادمهر عقیلی را او سروده است .
به کارهای ابراهیم حاتمی کیا " مسعود کیمیایی " داریوش مهر جویی " اصغر هاشمی و علی ژکان علاقه دارد و دوست دارد با انها کار کند .
فرزاد حسنی و آزاده نامداری از مجریان مطرح و توانمند صدا و سیما صبح روز شنبه 6 تیرماه 1392 با حضور در حسینیه جماران پیمان ازدواج با یکدیگر بستند. در این مراسم که در منزل حاج سید حسن خمینی نوه بزرگوار امام (ره) برگزار شد حاج سید حسن خمینی خطبه عقد این زوج هنری را قرائت فرمودند و برایشان آرزوی خوشبختی نمودند.

خصوصیات اخلاقی و شخصی فرزاد حسنی
تاثیر گذارترین فیلمی که تا به حال دیده (( کازابلانکا )) است . عاشق انتقاد است . دوران کودکی اصلا بچه شیطانی نبود و همیشه شاگرد اول بود .
از فوتبال متنفر است . جسارت و حاضر جوابی خاصی دارد . زیاد اهل حساب و کتاب نیست و ولخرجی اش را همه می دانند .او احترام به دیگران و حتی کوچکتر از خود را هیچ گاه از یاد نمی برد . از خدا حسابی می ترسد . زیاد از رانندگی خوشش نمی اید . زیاد مطالعه می کند . خیلی ادم عاطفی است و اصولا قاضی خوبی هم ? هست .
همیشه به دنبال اجراهایی است که در ان ازادی عمل داشته باشد و ان را طبق خواسته و روش خود پیش ببرد . به موقع جدی است ولی اکثر مواقع شوخ طبع است و به قول معروف در شوخی حتی به خودش هم رحم نمی کند . زیاد اهل مسافرت نیست و سفرکردن را دوست ندارد .
 از رنگ ابی خوشش می اید . نمازخوان و مقید است و اصولا ادم بدقولی نیست . برای شهدا احترام فوق العاده ای قائل است . زود عصبانی می شود . اطلاعات عمومی خوبی دارد .
 وارد مسائل حاشیه نمی شود و از کارهای خاله زنکی خوشش نمی اید . اصلا خودش را نمی گیرد و دوست دارد با مردم باشد و در کنار انها " به همین دلیل مدام از وسائل نقلیه عمومی از جمله تاکسی و اتوبوس استفاده می کند . او می گوید : وقتی ادم با خودش صادق نباشد " برای دیگران هم ادا در می اورد .

مراسم عقد فرزاد حسنی و آزاده نامداری

مجموعه عکس های فرزاد حسنی

 

فرزاد حسنی در کنار مادرش

فرزاد-حسنی-در-کنار-مادرش

 

اولین عکس فرزاد حسنی در کنار همسرش آزاده نامداری

فرزاد-حسنی-و-آزاده-نامداری

 

فرزاد حسنی در کنسرت رضا صادقی

فرزاد-حسنی-و-رضا-صادقی

 

فرزاد حسنی در کنار رضا صادقی

فرزاد-حسنی-و-رضا-صادقی

 

فرزاد حسنی و پیمان یوسفی

فرزاد-حسنی-و-پیمان-یوسفی

 

حرکات نمایشی فرزاد حسنی با ماشین BMW در تونل توحید

فرزاد-حسنی

 

فرزاد حسنی سوار بر ماشین BMW داخل تونل توحید

بیوگرافی-فرزاد-حسنی

 

بازی فرزاد حسنی در سریال تلویزیونی مسیر انحرافی

فرزاد-حسنی-در-مسیر-انحرافی

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد