اخبار هنرمندان ، بازیگران

اخبار هنرمندان ، بازیگران

دانلود نرم افزار ، بازی آنلاین ، ورزشکاران ، سرگرمی
اخبار هنرمندان ، بازیگران

اخبار هنرمندان ، بازیگران

دانلود نرم افزار ، بازی آنلاین ، ورزشکاران ، سرگرمی

گوگل و فوتبال

قبلا در مقاله اینترنت و جام جهانی 2010 با سایتهای مختلفی که اطلاعاتی در مورد جام جهانی فوتبال ارائه کرده بودند آشنا شدید. گوگل در وبلاگ رسمی خودش اعلام کرده است که با همکاری با فیفا و برای راحتی بیشتر طرفداران فوتبال افزونه ای را برای مرورگر کروم ارائه کرده است که اطلاعات را به صورت زنده در اختیار علاقه مندان قرار  می دهد.
برای نصب این افزونه باید تیمی را که طرفدار آن هستید را مشخص کنید . بدین ترتیب اطلاعات و اخبار در مورد آن تیم توسط این افزونه در اختیار شما قرار خواهد گرفت. همچنین می توانید یک مسابقه را دنبال کنید تا از نتیجه آن در حین وب گردی مطلع شوید و اگر هم دوست داشتید می توانید آن نتایج را  بر روی فیس بوک، توییتر یا گوگل باز منتشر کنید. علاوه بر این این افزونه اطلاعات کاملی را در مورد تمام مسابقه ها در اختیار شما قرار می دهد.

علاوه بر این افزونه گوگل تمهای جالب را برای مرورگر کروم آماده کرده است. با مراجعه به این صفحه و انتخاب تیم مورد نظر خود می توانید تم مربوط به آن را نصب کنید. توصیه می کنم حتما سری به این تمها بزنید.

 

 

همچنین می توانید گجت مخصوص گوگل را به صفحه iGoogle خود اضافه کنید. البته گوگل برای این صفحه هم تم های زیبایی را آماده کرده است.

 

 

برای اطلاع از همه این امکانات هم می توانید به این صفحه مراجعه کنید.

اما باید دقت کرد که گوگل یک موتور جستجو است و به همین دلیل هم گوگل امکانات خاصی را برای جستجوکنندگان نتایج و اخبار جام جهانی در اختیار مشتریانش قرار داده است. برای مثال تایپ کنید     world cup mexico و گوگل جدول مسابقات مربوط به مسابقات مکزیک و نتایج حاصل را در یک جدول نمایش می دهد علاوه بر آن تمام اخبار مربوط به مکزیک در جام جهانی را نمایش می دهد. قانون کلی این است اگر به دنبال خبری از جام جهانی می گردید کافیست اول عبارت جستجو با world cup شروع شود.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد