اخبار هنرمندان ، بازیگران

اخبار هنرمندان ، بازیگران

دانلود نرم افزار ، بازی آنلاین ، ورزشکاران ، سرگرمی
اخبار هنرمندان ، بازیگران

اخبار هنرمندان ، بازیگران

دانلود نرم افزار ، بازی آنلاین ، ورزشکاران ، سرگرمی

تحول اساسی در بزرگترین فایل هاستینگ دنیا

رپیدشیر به عنوان بزرگترین فایل هاستینگ دنیا یک تغییر بزرگ داده توی سرویس ها ویژه خودش، که احتمالا تمام سرویس هایی که بصورت واسطه، اطلاعات رپیدشیر رو ارزون تر میفروشن رو کله پا می کنه.

این تغییرات از ابتدای جولای (9 تیرماه) اعمال خواهد شد. خدمات رپیدشیر دیگه بصورت زمانی (ماهانه) نخواهد بود و کاربران رپیدشیر بر اساس نوع نیاز خود «بسته های محصولی» تهیه می کنند. کاربران رپیدشیر می تونن بطور روزانه از 1 الی 120 گیگابایت بر اساس نیاز خود دانلود کنند و بین بسته های محصولی ارتقاء و کاهش ایجاد کنند.

این سرویس برای ایرانی ها هم یک ویژه گی خاص هستش، مثلا کاربران ایرانی که کمتر از 1 گیگابایت در روز دانلود دارند می توانند با تهیه کمترین بسته رپیدشیر خدمات را به قیمت کمتر از 2.500 تومان در ماه تهیه نمایند این در حالی هستش که ایرانی ها باید قبلا برای اکانت یکماهه 11.000 تومان پرداخت می کردند.

البته این تغییر فقط برای ایرانی ها نیست و در کل دنیا داره پیاده میشه و این سیستم رپیدشیر هستش که به طور کلی برای تمام دنیا داره تغییر می کنه. درضمن این رو هم بگم که رپیدشیر و نمایندگی اصلی اون در ایران هفته پیش بود که از جشنواره وب سایت های ایران حمایت کردن.

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد