اخبار هنرمندان ، بازیگران

اخبار هنرمندان ، بازیگران

دانلود نرم افزار ، بازی آنلاین ، ورزشکاران ، سرگرمی
اخبار هنرمندان ، بازیگران

اخبار هنرمندان ، بازیگران

دانلود نرم افزار ، بازی آنلاین ، ورزشکاران ، سرگرمی

نیازمندی های خود را سلچ کنید

بلیغات و آگهی امروزه دیگر محدود به تلویزیون و بیلبورد و روزنامه نیست و اینترنت که امروزه جزو لاینفک زندگی انسان امروزی شده منبعی ناب و با پتانسیل بالاست که سالیانه مبلغی بالغ بر چندین میلیارد دلار چرخه مالی آن است . از غول های اینترنتی مانند گوگل و یاهو و امثالهم که بخش مهمی از در آمد خود را از طریق آگهی و تبلیغات به دست می آورند سایت های ریز و درشت زیادی هستند که از این راه کسب درآمد می کنند بطوری که این امر حتی به وبلاگ نویسان هم سرایت کرده و بر ای تامین بخشی از هزینه هایی که انجام میدهند از طریق تبلیغات در وبلاگ خود آن را جبران می کنند.

از سویی دیگر شرکت ها و موسسات زیادی هم هستند که برای معرفی محصول خود و یافتن مشتری هزینه های زیادی را صرف تبلیغات می کنند. در ایران و جامعه وب ایرانی هم قضیه بر همین منوال است هرچند ساز و کار آن متفاوت با دیگران است  .

ellch ، سایتی است مبتنی بر  Web2.0  که از نظر ظاهری  زیبا و چشم نواز است و از ترکیب دوکلمه Sell + Search   تشکیل شده و در واقع یک دایرکتوری از آگهی ها است که به شیوه تک گذاری ساماندهی شده و کاربر نقش مهمی در ایجاد محتویات  آن دارند.به اختصار به نکات مهم و مثبت این سایت که به نظر من می تواند آینده خوبی برای آن متصور شد ( بدلیل ایده جالب و تیم متخصص  آن ) خواهم پرداخت و  راهنمای استفاده از آن و پاسخ پرسش های احتمالی در مورد سلچ را می گذارم بر عهده خود سایت Sellch که از طریق راهنمای کامل و بخش تور و پرسش و پاسخ به کاربران و بازدیدکنندگان اطلاعات کامل و جامعی در مورد سایت می دهد.

+ تک گذاری : یکی از موارد جالب سلچ  ، استفاده از تگ برای دسته بندی  آگهی ها استفاده می کند به این صورت که تگ گذاری را بر مبنای شهرها قرار داده و به عنوان مثال فردی از تهران که دنبال خدماتی به خصوص است  کافیست در تگ شهر تهران به دنبال خدمات مورد نظر خود بگردد.

+ آگهی های سلچ به نفع بازدیدکننده است : در سلچ آگهی هایی به نمایش در می آید که به نفع بازدیدکننده است  یعنی آگهی دهندگان آگهی  های خود را در پنج دسته : تخفیف ، با هدیه، با جایزه، زیر قیمت یا رایگان ارائه می دهند و هر یک از این دسته ها حاوی منافعی برای بازدیدکننده است که ترغیب میشود همیشه در سلچ به دنبال آگهی مورد نظرش بگردد.

+ ساخت خبرنامه اختصاصی : یکی از امکانات جالب توجه Sellch امکان ایجاد خبرنامه تخصصی در مورد خاصی از آگهی هاست . مثلا شما به سلچ مراجعه کرده اید و آنچه مدنظرتان بوده پیدا نکرده اید . برای اطلاع از آگهی هایی در آینده در مورد موضوع خاص یک خبرنامه یا فید اختصاصی می سازید مانند خدمات تلفن و موبایل در شهر تهران و با امکان تخفیف  ایجاد کنید تا از طریق فید یا ارسال به ایمیل از آن آگهی ها باخبر شوید.

+ فروش ویژه : فروش ویژه نوعی از فروش است که طی آن فروشنده تصمیم می گیرد به هر دلیلی محصولات یا خدمات خود را با شرایطی متفاوت از همیشه در اختیار مشتریان قرار دهد. این فروش های ویژه در قالب : فروش با تخفیف ، فروش با جایزه  ، فروش با هدیه ، فروش زیر قیمت و نیز رایگان می باشد.

+  به موارد بالا مدیریت آگهی و فروش ، آمار آگهی در سایت را از طریق کنترل پنل اعضاء اضافه کنید.

در پایان شما را جهت آشنایی بیشتر دعوت میکنم تا مطلب مصطفی لامعی در زمینه سلچ و نیز تور سلچ و راهنمای کامل سلچ را مطالعه فرمایید.

نظرات 1 + ارسال نظر
Nazi 17 تیر 1389 ساعت 10:07 ق.ظ http://www.nazishop.mihanblog.com

سلام دوست من

وبلاگ زیبایی داری . خوشحال میشم به منم سر بزنی.

http://nazishop.sub.ir

در ضمن اگه دوست داشتی منو با عنوان

- نـــــازی شــاپ - لینک کن بعد به هم خبر بده تا لینکت کنم.

با تشکر

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد