اخبار هنرمندان ، بازیگران

اخبار هنرمندان ، بازیگران

دانلود نرم افزار ، بازی آنلاین ، ورزشکاران ، سرگرمی
اخبار هنرمندان ، بازیگران

اخبار هنرمندان ، بازیگران

دانلود نرم افزار ، بازی آنلاین ، ورزشکاران ، سرگرمی

پایان دوران موتور جست‌وجوی یاهو

یاهو نخستین مرحله انتقال فعالیت موتور جست‌وجوی خود به بینگ مایکروسافت را به‌طور موفقیت‌آمیز کامل کرد.

به گزارش ایسنا، با گذشت بیش‌تر از یک سال پس از امضای قرارداد برون‌سپاری فعالیت موتور جست‌وجوی یاهو به بینگ مایکروسافت در آمریکا، کانادا و کشورهای دیگر، انتظار می‌رود این تغییر در مدت کوتاهی کامل شود؛ یاهو محول کردن خدمات پشتیبان خود به مایکروسافت را آغاز کرده است.


به گفته معاون ارشد محصولات جست‌وجوی یاهو، انتقال جست‌وجوی ارگانیک میان یاهو و مایکروسافت کامل شده و جست‌وجوی اینترنت، تصویر و ویدیوی یاهو در هر دوی رایانه‌های رومیزی و تلفن‌های همراه توسط مایکروسافت اداره می‌شوند اما این دو شرکت هم‌چنان در حال آزمایش انتقال Yahoo advertisers به پلت‌فرم تبلیغاتی مایکروسافت هستند.

بر اساس این گزارش یاهو هفته گذشته اعلام کرده بود که انتقال خدمات جست‌وجوی خود به فن‌آوری مایکروسافت را آغاز کرده است.

طبق اعلام وال استریت ژورنال، مایکروسافت و یاهو که از نظر محبوبیت و هزینه‌های تبلیغاتی صرف شده در نتایج جست‌و جو پس از گوگل قرار دارند، در تلاشند تا با یکی کردن سهم بازارشان رقیب قدرتمندتری برای این غول اینترنتی ایجاد کنند.

طبق آمار اخیر منتشر شده، یاهو و مایکروسافت به اتفاق یکدیگر 28 درصد از سهم بازار جست‌وجوی آمریکا را در اختیار دارند در حالی که سهم گوگل حدود 66 درصد است.

یاهو و مایکروسافت در حال برنامه‌ریزی برای یکی کردن خدمات جست‌وجویشان از جمله تبلیغات جست‌وجو تا ایام تعطیلات سال نوی میلادی هستند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد