اخبار هنرمندان ، بازیگران

اخبار هنرمندان ، بازیگران

دانلود نرم افزار ، بازی آنلاین ، ورزشکاران ، سرگرمی
اخبار هنرمندان ، بازیگران

اخبار هنرمندان ، بازیگران

دانلود نرم افزار ، بازی آنلاین ، ورزشکاران ، سرگرمی

عرضه ویژگی جدید جی‌میل برای مقابله با انبوه پیام‌ها

ویژگی جدید Priority Inbox با هدف اولویت دادن به پیام‌های مهم به منظور کمک به کاربرانی که روزانه انبوهی از پیام‌ها را دریافت می‌کنند، به سرویس ای‌میل گوگل افزوده شد.

به گزارش ایسنا، غول اینترنتی گوگل مجموعه پیچیده از الگوریتم‌هایی را طراحی کرده که می‌توانند رفتار ای‌میلی یک نفر را تجزیه و تحلیل کرده و ایمیل‌ها را بسته به اهمیت ملاحظه شده، دسته‌بندی کنند.

کاربرانی که از ویژگی Priority Inbox استفاده می‌کنند، شاهد دسته‌بندی شدن پیام‌هایشان در سه گروه خواهند بود و ای‌میل هایی که مهم به نظر می‌رسند و خوانده نشده‌اند در بالای صندوق اینباکس قرار می‌گیرند.

پیام‌هایی که از سوی کاربر احتمالا به‌عنوان راهی برای نشان دادن اهمیت، ستاره‌گذاری شده‌اند یا این که هنوز کاربر به آن‌ها نیاز دارد، در رتبه بعد قرار می‌گیرند و باقی ای‌میل‌ها در انتهای صندوق اینباکس موجود خواهند بود.

طبق اعلام گوگل، الگوریتم‌های ای‌میل ساخته شده توسط این شرکت عوامل متعددی شامل متداول‌ترین تماس‌های کاربر را تحلیل می‌کند. هم‌چنین محتوای ای‌میل برای اطمینان از اهمیتش مورد تحلیل قرار می‌گیرد.


گوگل در حال حاضر ایمیل‌ها را اسکن می‌کند تا تبلیغات هدفمند نمایش دهد و پیام‌هایی را که هرزنامه محسوب می‌شوند، فیلتر کند.

بنا بر اعلام گوگل، ویژگی Priority Inbox تا چند هفته آینده برای تمامی اشتراک‌های جی‌میل و Google Apps عرضه خواهد شد. جی‌میل که در ماه آوریل سال 2004 راه‌اندازی شد، کاربران اینترنت را با عرضه ظرفیت ذخیره‌سازی ای‌میل رایگان یک گیگابایت مبهوت کرد. این سرویس در حال حاضر ماهانه 146 میلیون کاربر دارد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد