اخبار هنرمندان ، بازیگران

اخبار هنرمندان ، بازیگران

دانلود نرم افزار ، بازی آنلاین ، ورزشکاران ، سرگرمی
اخبار هنرمندان ، بازیگران

اخبار هنرمندان ، بازیگران

دانلود نرم افزار ، بازی آنلاین ، ورزشکاران ، سرگرمی

بهترین وسیله ی گردش در اینترنت کدام است؟

آمدن اینترنت اکسپلورر 10، می توان یک مقایسه بین مرورگرهای مشهور اینترنتی انجام داد.

در این روزها شرکت های رایانه ای طراحی مرورگرها در تلاش اند تا با بالابردن ضریب امنیتی و سرعت محصولی پر طرفدار را عرضه کنند.در این گزارش مرورگرهای محبوب اینترنتی را به ترتیب بیشترین کاربران معرفی کرده و بررسی می کنیم.

 
 گوگل کروم 25
شعار گوگل کروم باز کردن صفحه پیش از نوشتن آدرس است.این نرم افزار از سریع ترین مرورگرهای اینترنتی می باشد پشتیبانی از پروتکل HTML5 از دیگر ویژگی های این مرورگر است.گوگل کروم به رغم اکثر مرورگرهای اینترنتی با حداقل سیستم سخت افزاری کار می کند و هنگام کار با آن سیستم رایانه ای کمتر دچار هنگ کردن می شود.


 موزیلا فایر فاکس 19
سرعت لود صفحات در فایرفاکس کمی کند تر از کروم می باشد.البته باید در نظر داشت این مرورگر یکی از امن ترین نرم افزار های اینترنتی می باشد.در نسخه ی جدید که از HTML5 پشتیبانی می کند تلاش شده تا سنگین بودن نرم افزار تا حد زیادی بر طرف شود.
 
 اینترنت اکسپلورر 10
این مرورگر مخصوص ویندوز 7 و بالاتر است.در نسخه ی اخیر مایکروسافت تلاش کرده تا عدم رغبت کاربران به استفاده از آن را بر طرف کند.اینترنت اکسپلورر 10 با استفاده از شتاب دهنده های سخت افزاری نسبت به نسخه های پیشین سریع تر اجرا شده و امنیت آن نیز بالا تر رفته است.این مرورگر نیز از HTML5 پشتیبانی می کند.
 
 اپرا 12 
اپرا که زمانی سریع ترین مرورگر اینترنتی شناخته می شد،اکنون در رده چهارم مرورگرهای اینترنتی پر طرفدار دنیا قرار دارد.قابلیت پشتیبانی از HTML5 و ابزار اپرا توربو در این مرورگر که باعث می شود تا تصاویر و نوشته ها به صورت جدا از هم لود شوند و سرعت بازکردن صفحات بالا رود از ویژگی های اپرا 12 می باشد. /ز2

نظرات 1 + ارسال نظر
یاشار 29 اسفند 1391 ساعت 08:51 ب.ظ http://www.denizsoft.com

سلام وبلاگ زیبایی داری . به منم سر بزن . ممنونم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد