اخبار هنرمندان ، بازیگران

اخبار هنرمندان ، بازیگران

دانلود نرم افزار ، بازی آنلاین ، ورزشکاران ، سرگرمی
اخبار هنرمندان ، بازیگران

اخبار هنرمندان ، بازیگران

دانلود نرم افزار ، بازی آنلاین ، ورزشکاران ، سرگرمی

چگونه اینترنت را به تلویزیون های خانگی بیاوریم + تصاویر

به جای این که منتظر بمانید کامپیوتر روشن شود تا اخبار و موضوعات دلخواه را در اینترنت جستجو کنید با چند تنظیمات ساده در تلویزیون می توانید این شبکه گسترده را در تلویزیون های خانگی راه اندازی کنید.

در دهه های اخیر شبکه عظیم اینترنت گسترش زیادی داشته و پای خود را به تلویزیون های خانگی نیز رسانده است. تلویزیون اینترنتی در واقع همان چیزی است که در ابتدا به نظر شما خواهد رسید، یعنی با این تکنولوژی نو ظهور از طریق تلویزیون های خانگی هم بتوانیم از امکانات اینترنت مانند مرورگری، تماشای فیلم، بازی های آنلاین و غیره... استفاده کنیم واین در صورتی است که امکان دسترسی به اینترنت بر روی تلویزیون مورد نظر طراحی شده باشد.
در این صورت دیگر احتیاجی نیست برای دسترسی به اخبار و موضوعات مختلف از کامپیوتر شخصی استفاده کنیم کافیست با چند تنظیمات در تلویزیون خود و راه اندازی یک شبکه کابلی یا بی سیم به راحتی و بدون نیاز به دستگاه دیگر تصاویر، فیلم ها،موسیقی را به راحتی بر روی تلویزیون اشتراک گذاری کنید .



بسیاری از تلویزیون های اینترنتی داری صفحه نمایش بزرگ می باشند بنابراین برای دسترسی به کیفیت تصویر مطلوب به یک پهنای باند وسیعی نیاز دارید (حداقل 2Mbps،ترجیحا 5Mbps یا بیشتر) تا در هنگام تماشای آنلاین فیلم های مستند یا اجرای بازی های آنلاین دچار مشکل نشوید.


برای راه اندازی یک شبکه و دسترسی به اینترنت و شبکه خانگی به یک مودم با قابلیت های روتر احتیاج دارید و باید از قبل اتصالات را انجام دهید مثلا یک کابل LAN را از مودم به تلویزیون متصل کنید و در تنظیمات تلویزیون به قسمت تنظیم شبکه رفته و مسیرشبکه/ تنظیم شبکه و بعد از پیکربندی آدرس IP ،اتصال وذخیره سازی را انتخاب کنید(این مسیر در اکثر تلویزیون ها وجود دارد).

حال می توانید به اینترنت وصل شوید واخبار و موضوعات مختلف را جستجو کنید. در تلویزیون های پیشرفته تر و جدیدتر امکان دانلود واجرای برنامه های مختلف وجود دارد مثلا در تلویزیون های آندرویدی شما می توانید فرمان های مختلف اندرویدی را صادر کنید و در صورت نیاز برنامه یا بازی را از فروشگاه اندروید دریافت واجرا کنید.




امکان این که شما با دوستان و آشنایانتان به صورت آنلاین و تصویری به گفتگو بپردازید نیز وجود دارد برای این کار لازم است برای تلویزیون خود یک دوربین وصل کنید یا از دوربین خود تلویزیون که در جلوی آن تعبیه شده استفاده کرده و بعد از برپایی یک شبکه ایمن ارتباطی با یهترین کیفیت تصویر از گفتگوی تصویری با اعضای خانواده یا آشنایان لذت ببرید.




تهیه شده توسط قاسم عین اله زاده خبرنگار افتخاری دریچه فناوری

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد