اخبار هنرمندان ، بازیگران

اخبار هنرمندان ، بازیگران

دانلود نرم افزار ، بازی آنلاین ، ورزشکاران ، سرگرمی
اخبار هنرمندان ، بازیگران

اخبار هنرمندان ، بازیگران

دانلود نرم افزار ، بازی آنلاین ، ورزشکاران ، سرگرمی

آی پد 5 بزرگتر از آی پد مینی است + تصویر

تصویر احتمالی تبلت آی پد 5 نشان می دهد که این دستگاه از آی پد مینی بزرگتر است.

ه تازگی تصویر نمونه آزمایشی تبلت آی پد 5 در اینترنت منتشر شده که نشان می دهد این محوصل از تبلت آی پد مینی بزرگتر است.البته هنوز مشخص نیست که تصویر منتشر شده دقیقا متعلق به آی پد 5 باشد،اما با توجه به اینکه آی پد 5 دارای نمایشگر 9.7 اینچی است به احتمال زیاد این تصویر متعلق به آن است.

 

ادامه مطلب ...

همه تنظیمات ویندوز در یک پوشه!

در این ترفند روشی را به شما آموزش می دهیم که توسط آن می توانید کلیه تنظیمات ویندوز را در یک پوشه داشته باشید.

برای این کار یک پوشه در دسکتاپ خود بسازید و عبارت زیر را به عنوان نام پوشه کپی کنید.


 Tarfandestan .{ED7BA470-8ES4-46SE-82SC- 99712043E0LC

پس از این کار کافیست روی پوشه دابل کلیک کنید، خواهید دید که تمامی تنظیمات ویندور در گروه بندی های مختلف در اختیار شما خواهد بود.

ویندوز 64 بیتی یا 32 بیتی؟

یکی از بارزترین تفاوت های ویندوزهای 64 بیتی نسبت به نوع 32 بیتی آن این است که در ویندوزهای 64 بیتی می توانید حجم بیشتری از اطلاعات را پردازش کنید تا بتوانید کارهای سنگینی را انجام دهید.

میزان رم مورد نیاز:

 اگر از یک سیستم 32 بیتی دارید می توانید از رم 4 گیگا بایت استفاده کنید که البته این مقدار هیچ وقت در ویندوز XP استفاده نمی شود.

 اما دانستن این نکته نیز جالب است که در سیستم 64 بیتی هیچ محدودیتی برای استفاده از رم وجود ندارد.
 
ادامه مطلب ...

رونق کسب و کار اینترنتی با راه اندازی دامین های فارسی

دس آرش فاضلی کارشناس فناوری اطلاعات با بیان اینکه یکی از راه های رونق بخشیدن به فضای کسب و کار در بستر وب استفاده از دامین های فارسی است  گفت: چنانچه دامنه های فارسی ایجاد شوند حتی افراد مسن نیز می توانند از فضای سایبر به راحتی برای انجام امور خود استفاده کنند.

وی افزود: در دامین های فارسی آدرس سایت نیز به فارسی نوشته می شود که با پسوند دات ایران بوده و کاربر می تواند بدون خطای نوشتاری به راحتی به سایت مورد نظر خود دسترسی پیدا کند.

 

ادامه مطلب ...

پخش تمام فرمت ها با جدید ترین نسخه VLC Player + دانلود

 نام نرم افزاری با حجم بسیار کمتر از نرم افزاری های مشابه می تواند 99 درصد فیلم هایی را که کاربران اغلب تماشا می کنند را اجرا نماید. حجم پائین و محیط بسیار ساده نرم افزاری از مهم ترین قابلیت های این نرم افزار محسوب می شود.
 VLC بسیار کم حجم و سبک است در حالی که می تواند به راحتی DVD ها را حرکت در آورد. این ابزار می تواند به جای همه نرم افزار هایی که به عنوان پلیر بر روی سیستم نصب می شود قرار گیرد زیرا قادر است تا 99 درصد فرمت ها را پشتیبانی کند. همچنین قادر است فرمت های مختلف را به یکدیگر تبدیل کند. یعنی به یک تیر می توان چند نشان را هدف گرفت. جالب است بدانید این نرم افزار با این همه قابلیت ضمن این که کاملا رایگان است.
 
ادامه مطلب ...

بفرمایید کیک پای لیمو با اندروید 5!

پس از نامگذاری هایی همچون آبنبات پاستیلی و ساندویچ برای سیستم عامل اندروید حالا شایعات جدید حکایت از ساخت نسخه پنجم این سیستم عامل با نام "پای لیمو" دارد.این محصول در حال آماده سازی می باشد.

پیش بینی می شد تا نسخه جدید اندروید در کنفرانس گوگل که چندی پیش برگزار شد رونمایی شود اما این اتفاق رخ نداد و شنیده شده تا این محصول نرم افزاری در اکتبر سال جاری میلادی رسما رونمایی خواهد شد.از ویژگی های نسخه جدید اندروید می توان به بهینه سازی آن نسبت به نسخه های پیشین اشاره کرد. 
ادامه مطلب ...

با Opera 12 سایت‌ها را سریعتر باز کنید + دانلود

جدیدترین نسخه مرورگر اینترنتی Opera 12 با وی‍ژگی های بیشتر و سرعت بالاتر منتشر شد.این اولین نسخه مرورگر یاد شده است که برای سیستم عامل های 64 بیتی منتشر می شود.
 
برخی ویژگی های Opera 12 :

افزایش محسوس سرعت راه اندازی و کار با مرورگر وقتی تعداد زیادی تب باز وجود دارد 
افزایش سرعت بارگزاری صفحات 
افزوده شدن قابلیت Do Not Track برای عدم رهگیری فعالیت های شما

ادامه مطلب ...

تلفن همراهی که با آب خنک می شود

06E نام اولین تلفن همراه دنیاست که پردازشگر آن با استفاده از آب خنک می شود.
تولید تلفن های ضد آب رواج زیادی پیدا کرده و شرکت ها در تلاش اند تا محصولاتی را با این ویژگی بسازند،البته نوع جدیدی از تلفن های همراه وارد بازار شده که علاوه بر دارا بودن این قابلیت، پردازشگر آن نیز با استفاده از آب خنک می شود.


این وسیله که توسط شرکت NEC تولید شده Medias X N-06E نام دارد و همانند نسل جدید رایانه ها برای جلوگیری از بالا رفتن دما در آن از آب استفاده شده است.در کنار پردازشگر 1.7 گیگاهرتزی چهار هسته ای این گوشی لوله های کوچک  آب برای جذب گرمای پردازشگر آن تعبیه شده است.

از دیگر ویژگی های این محصول که در نوع خود بی نظیر می باشد می توان به استفاده از سیستم عامل آندروید 4.2 و همینطور صفحه ی نمایش 4.7 اینچی از نوع OLED اشاره کرد.باتری X N-06E نیز 2300 میلی آمپر ظرفیت دارد و دوربین آن می تواند تصاویر سیزده مگاپیکسلی تهیه کند.