اخبار هنرمندان ، بازیگران

اخبار هنرمندان ، بازیگران

دانلود نرم افزار ، بازی آنلاین ، ورزشکاران ، سرگرمی
اخبار هنرمندان ، بازیگران

اخبار هنرمندان ، بازیگران

دانلود نرم افزار ، بازی آنلاین ، ورزشکاران ، سرگرمی

آی پد 5 بزرگتر از آی پد مینی است + تصویر

تصویر احتمالی تبلت آی پد 5 نشان می دهد که این دستگاه از آی پد مینی بزرگتر است.

ه تازگی تصویر نمونه آزمایشی تبلت آی پد 5 در اینترنت منتشر شده که نشان می دهد این محوصل از تبلت آی پد مینی بزرگتر است.البته هنوز مشخص نیست که تصویر منتشر شده دقیقا متعلق به آی پد 5 باشد،اما با توجه به اینکه آی پد 5 دارای نمایشگر 9.7 اینچی است به احتمال زیاد این تصویر متعلق به آن است.

 

 

البته مهمترین ویژگی این تبلت علاوه بر دارا بودن نمایشگر،میزان ضخامت آن است که در حدود 15 درصد نسبت به مدل های پیشین کاهش یافته است.همچنین وزن آی پد 5 نیز 25 تا 33 درضد نسبت تمام تبلت های سری آی پد کم شده که یکی از دلایل این کاهش وزن و اندازه استفاده از نمایشگر LED در آن است.

طبق شایعات شنیده شده آی پد 5 با پردازشگر Apple A7X و دوربین 8 مگاپیکسلی عرضه می شود و ظرفیت حافظه داخلی آن نیز بر حسب انتخاب کاربر 16 ، 32 و 64 گیگابایت است و مدل 128 گیگابایتی آن نیز تولید خواهد شد.قیمت احتمالی این تبلت برای مدل 16 گیگابایتی در حدود 500 دلار می باشد.

نظرات 1 + ارسال نظر
aref 1 تیر 1392 ساعت 12:08 ق.ظ http://bestweblog.ir/?q=regnuser&moref=10256

سلام

سایته خوبی داری من دائما از وبلاگت دیدن می کنم خیلی با حال هستش

من حیف دونستم که بهت نگم شما می توانی با گرفتن کد پاپ از سایت که برات درج کردم و قالب را ویرایش بزن و اون کد را قرار بده می بینی که هر کاربری وارد وبلاگت می شه به حسابت پول می آید من این موضوع گفتم چون وبلاگت رو دوست دارم مخلصت عارف

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد