اخبار هنرمندان ، بازیگران

اخبار هنرمندان ، بازیگران

دانلود نرم افزار ، بازی آنلاین ، ورزشکاران ، سرگرمی
اخبار هنرمندان ، بازیگران

اخبار هنرمندان ، بازیگران

دانلود نرم افزار ، بازی آنلاین ، ورزشکاران ، سرگرمی

مروری بر تبلت جدید ATIV Q + تصاویر

جدیدترین تبلت هیبرید سامسونگ با نام ATIV Q رسما رونمایی شد.این تبلت با سیستم عامل ویندوز 8 و اندروید کار می کند.از ویژگی های ظاهری این تبلت می توان به وزن 1.29 کیلو گرمی و ضخامت 13.9 میلی متری اشاره کرد.در ادامه می توانید کلید مشخصات تبلت ATIV Q را مشاهده کنید.


  

1- نمایشگر : ATIV Q دارای نمایشگر 13.3 اینچی از نوع qHD است.این نمایشگر دارای رزولوشن 3200 در 1800 است و تراکم پیکسل آن در هر اینچ 275 می باشد.

2- سخت افزار : در قلب این تبلت یک پردازشگر Core i5 اینتل از مدل هاسول قرار دارد که مصرف برق آن بسیار پایین است.این تبلت دارای رم 4 گیگابایتی است و کارت گرافیک آن نیز Intel 4400HD می باشد.ظرفیت حافظه داخلی ATIV Q که از نوع SSD می باشد 128 گیگابایت است.

3- سایر ویژگی ها : این تبلت از درگاه های USB نسخه دو و سه و microHDMI و microSD پشتیبانی می کند.همچنین ATIV Q قابلیت اتصال به شبکه های اینترنت بی سیم پرسرعت و بلوتوث و همینطور سامانه موقعیت یاب جهانی (GPS)  را دارد.

4- باتری : باتری ATIV Q در آزمایشات اولیه توانسته تا 9 ساعت به طور مداوم کار کند.



نظرات 1 + ارسال نظر
hamed 3 تیر 1392 ساعت 10:36 ق.ظ http://www.20te20.ir/ads-reg.php?moarref=50055

با سلام وبلاگ قشنگی داری دوست خوبم.من برای شما یک پیشنهاد جدید و خیلی عالی دارم.اونم در این سیستم کسب درآمد از شما به ازای بازاریابی و تبلیغات برای کالاهای مجازی که در این سیستم وجود دارد، درآمد خواهید داشت همچنین در زمینه جذب فروشنده و یا همکاری های تبلیغاتی گسترده تر می توانید با ما همکاری دائمی داشته باشید و به مرور و با همکاری مداوم و حرفه ای شدن در این کار ماهانه درآمد مناسبی خواهید داشت و می توانید این کار را به عنوان یک شغل پردرآمد حتی در منزل برای خود در نظر بگیرید که زمان زیادی هم از وقت شما را نمی گیرد.
منتظرتم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد