اخبار هنرمندان ، بازیگران

اخبار هنرمندان ، بازیگران

دانلود نرم افزار ، بازی آنلاین ، ورزشکاران ، سرگرمی
اخبار هنرمندان ، بازیگران

اخبار هنرمندان ، بازیگران

دانلود نرم افزار ، بازی آنلاین ، ورزشکاران ، سرگرمی

جدیدترین جنگ پتنت ها؛ شکایت اپل، مایکروسافت، بلکبری و سونی از گوگل، سامسونگ، اچ تی سی و هوآوی

گروه راک استار که در سال ۲۰۱۱ هزاران پتنت شرکت نورتل را خریداری کرد، حالا به دنبال سود بردن از دارایی های خریداری شده است و در یک حمله بی سابقه، به طور مسلسل وار چندین شکایت را بر علیه شرکت های دست اندر کار ساخت تلفن های هوشمند از جمله گوگل به دادگاهی در تگزاس ارائه کرده.

کنسرسیوم راک استار که اعضای آن را اپل، مایکروسافت، اریکسون، بلکبری و سونی تشکیل می دهند پتنت های نورتل را با پرداخت ۴.۵ میلیارد دلار خرید و حالا شکایت هایی را بر علیه گوگل، سامسونگ، اچ تی سی، هوآوی و دیگر شرکت های مرتبط اقامه کرده.
  
گوگل متهم به نقض ۷ پتنت شده، از جمله پتنت هایی که مربوط به تکنولوژی انطباق عبارت های جستجوی اینترنتی با تبلیغات مرتبط هستند و هسته اصلی کسب و کار جستجوی اینترنتی این شرکت را تشکیل می دهند.

در سال ۲۰۱۱ گوگل پیشنهادی ۹۰۰ میلیون دلاری برای پتنت های نورتل ارائه کرد و در رقابت با راک استار آن را تا ۴.۴ میلیارد دلار نیز افزایش داد ولی در نهایت از اعضای این کنسرسیوم شکست خورد. شکستی که سران مانتین ویو برای جبران آن با خرید ۱۲.۵ میلیارد دلاری موتورولا موبیلیتی در صدد تقویت زرادخانه پتنتی خود بر آمدند.

در بخشی از متن شکایت راک استار آمده که «گوگل به رغم شکست خوردن در خرید پتنت های نورتل همچنان به نقض حقوق صاحبان آن پتنت ها ادامه داده و از آنجایی که این اقدامات عمدی است، بایستی خسارت های مضاعفی بپردازد.»

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد