اخبار هنرمندان ، بازیگران

اخبار هنرمندان ، بازیگران

دانلود نرم افزار ، بازی آنلاین ، ورزشکاران ، سرگرمی
اخبار هنرمندان ، بازیگران

اخبار هنرمندان ، بازیگران

دانلود نرم افزار ، بازی آنلاین ، ورزشکاران ، سرگرمی

سوال یک قاضی امریکایی از سامسونگ: چرا به خاطر لو دادن اطلاعات سری اپل جریمه نشوی؟

گویا سامسونگ تعهد خود به آن دادگاه مبنی بر افشا نکردن اسناد محرمانه اپل -که برای مطالعه در اختیار وکلای شرکت کره ای قرار گرفته بود- را زیرا پا گذاشته و حالا قاضی پاول گریوال وارد قضیه شده.

این قاضی امریکایی با مطالعه اسناد و مجوزها به این نتیجه رسیده که سامسونگ تخلف کرده و از این رو صدور حکم بر علیه این شرکت و وکلای آن محتمل است.

اپل در سال گذشته تحت نظر دادگاه کپی هایی از توافقات محرمانه خود با نوکیا، اریکسون، شارپ و فیلیپس -در زمینه اعطای مجوز استفاده از پتنت ها- را به عنوان بخشی از فرآیند تحقیقات قانونی در اختیار سامسونگ قرار داد. طبق دستور دادگاه محتوای این اسناد در همان دادگاه قابل استفاده بود.  
اما سامسونگ چه کرد؟ به منظور به دست آوردن مزیت رقابتی بیشتر آن اطلاعات را در اختیار بیش از ۹۰ کارمند خود و ۱۳۰ وکیل غیررسمی دیگر قرار داد. حالا هر چند سامسونگ از این کار ابراز پشیمانی کرده و آن را یک افشای غیرعمدی ذکر کرده، ولی عواقبی در راه است. جالب آنکه نوکیا هم به اپل پیوسته و برای سامسونگ درخواست محکومیت کرده.

مدیر ارشد بخش دارایی های معنوی نوکیا، پاول ملین می گوید مدیر سامسونگ آقای «دکتر سئونگ آن» تلاش کرده با تکیه بر مفاد توافق نوکیا و اپل، توافقی را بین شرکت متبوع خود و نوکیا شکل دهد. او به آقای ملین گفته «همه اطلاعات بالاخره لو می روند.» یعنی ما می دانیم با اپل چه توافقاتی کرده اید، از زیر توافق با ما فرار نکنید.

حالا از نوکیا و اپل خواسته شده برای سامسونگ جریمه تعیین کنند و این شرکت هم باید آماده دفاع از خود شود.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد