اخبار هنرمندان ، بازیگران

اخبار هنرمندان ، بازیگران

دانلود نرم افزار ، بازی آنلاین ، ورزشکاران ، سرگرمی
اخبار هنرمندان ، بازیگران

اخبار هنرمندان ، بازیگران

دانلود نرم افزار ، بازی آنلاین ، ورزشکاران ، سرگرمی

گوفون: ساعت هوشمندی از یک کپی کار بزرگ چینی

گوفون (GooPhone)، یکی از بزرگ ترین کپی کارهای آسیایی است که به طور گسترده، از برترین محصولات موبایل دنیا کپی برداری می کند. سیستم عامل اغلب دستگاه های این شرکت، اندروید است. حتی وقتی در گوشی گوفون i5S، از محصولی مثل آیفون 5S کپی می کند، به کمک اندروید ظاهری درست مانند iOS را خلق می نماید. حال گویی این شرکت چینی پا را از محدوده همیشگی خود فراتر نهاده و اولین ساعت هوشمند اختصاصی خود را با نام گوفون اسمارت واچ(GooPhone Smart Watch)، به بازار معرفی کرده است.

 

 


این دستگاه ۳۰۰ دلاری به یک نمایشگر لمسی ۱.۵۴ اینچی با رزولوشن ۲۴۰ در ۲۴۰ پیکسل، یک پردازنده دو هسته ای ۱.۲ گیگاهرتزی از مدیاتِک، یک دوربین ۲ مگاپیکسلی، ۵۱۲ مگابایت رم، ۴ گیگابایت فضای ذخیره سازی، وای-فای، رادیوی اِف اِم، بلوتوث، و جی پی اس مجهز شده است.

سیستم عامل به کار رفته در این ساعت هوشمند، به مانند سایر محصولات این شرکت، اندروید (آن هم نسخه 4.0) است. شاید بپرسید پس کاشی های رنگارنگ رابط کاربری ویندوز این وسط چه می کنند؟ وقتی گوفون، به کمک اندروید، ظاهر iOS را تقلید می کند، پس ویندوز فون هم برای اش کاری نخواهد داشت. گوفون، ظاهراً، نتوانسته وسوسه قرار دادن این کاشی ها را در یک ساعت هوشمند، تحمل کند.


این ساعت هوشمند ۷۲ گرمی، ۴۸ ساعت در حالت استندبای شارژ را در خود نگه می دارد و برای انجام کارهای خود نیازی به اتصال به تلفن هوشمند یا تبلت ندارد. شرکت گوفون شاید به خاطر کپی هایی که از محصولات پیشتاز بازار انجام می دهد، زیاد هم خوشنام نباشد. ولی به هر حال شاید این ساعت هوشمند، و قدم گذاشتن به بازار گجت های پوشیدنی، کمی به اعتبار این شرکت بیفزاید.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد