اخبار هنرمندان ، بازیگران

اخبار هنرمندان ، بازیگران

دانلود نرم افزار ، بازی آنلاین ، ورزشکاران ، سرگرمی
اخبار هنرمندان ، بازیگران

اخبار هنرمندان ، بازیگران

دانلود نرم افزار ، بازی آنلاین ، ورزشکاران ، سرگرمی

شرکت اریکسون: تا سال ۲۰۱۹ شصت درصد از کل تلفن های همراه، هوشمند خواهند بود

اگر نگاهی به اطراف تان بیندازید می بینید که تعداد تلفن های هوشمند [و نه همراه] کم نیست و خیلی ها از کوچک و بزرگ یکی از آنها را در دست دارند. اما شرکت سوئدی اریکسون معتقد است این فقط اول کار است و ظرف هفت سال آتی حضور تلفن های هوشمند پر رنگ و پر رنگ تر خواهد شد.

اریکسون پیش بینی می کند تا سال ۲۰۱۹ شمار تلفن های هوشمند فعال به ۵.۹ میلیارد، چیزی حدود ۳ برابر آمار کنونی و ۶۰ در صد کل تلفن های همراه برسد. در حال حاضر تلفن های هوشمند ۵۵ در صد از کل تلفن های همراه را تشکیل می دهند در حالی که تنها ۲۵ تا ۳۰ در صد از کل اشتراک های موبایل را به خود اختصاص داده اند.  
علاوه بر این اریکسون می گوید از قرائن موجود می توان حدس زد که مقدار ترافیک داده تولیدی توسط تلفن های هوشمند تا ۶ سال بعد ۱۰ برابر خواهد شد. این شرکت به اپراتورهای همراه هشدار داده که باید هر چه زودتر به فکر گسترش سیستم های خود برای جوابگویی به ۹.۳ میلیارد اشتراکی که تا سال ۲۰۱۹ وجود خواهند داشت، باشند و گرنه از گردونه رقابت عقب می افتند.

آنچه اریکسون می بیند حیرت انگیز است چرا که به اعتقاد این شرکت تا ۶ سال آینده ترافیک سالاته تلفن های هوشمند به ۱۰ میلیارد گیگابایت خواهد رسید که ۵۰ در صد آن را ویدیوها به تنهایی به خود اختصاص خواهند داد. شبکه های اجتماعی و خدمات تحت وب نیز هر یک ۱۰ در صد از این ترافیک را از آن خود خواهند کرد.

به نظر شما این همه اطلاعات باعث سر در گمی آیندگان نخواهد شد؟

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد