اخبار هنرمندان ، بازیگران

اخبار هنرمندان ، بازیگران

دانلود نرم افزار ، بازی آنلاین ، ورزشکاران ، سرگرمی
اخبار هنرمندان ، بازیگران

اخبار هنرمندان ، بازیگران

دانلود نرم افزار ، بازی آنلاین ، ورزشکاران ، سرگرمی

سهم فروش سیستم عامل های موبایل در پاییز ۲۰۱۳: عبور اندروید از ۸۰ درصد و رشد ۱.۵ برابری ویندوز فون

به گزارش IDC، در فصل سوم سال ۲۰۱۳، سهم فروش دستگاه های اندرویدی در بازار برای اولین بار از ۸۰٪ عبور کرد و به ۸۱٪ رسید تا سیستم عامل موبایل گوگل، یک مرز مهم دیگر را نیز پشت سر گذاشته باشد.

فروش ۲۱۱.۶ میلیون دستگاه در سه ماه سوم ۲۰۱۳، نسبت به فروش ۱۳۹.۹ میلیون دستگاه در فصل مشابه سال قبل رشدی ۵۱.۳ درصدی را نشان می دهد که برای این اکوسیستم فوق العاده است. سامسونگ با ۳۹.۹٪ یکه تاز بوده و درصد سهم سایر شرکت ها یک رقمی است.

همزمان iOS که در پاییز ۲۰۱۲ سهمی ۱۴.۴ درصدی از فروش دستگاه ها در اختیار داشت با کاهش مواجه شده و به سهم ۱۲.۹ درصدی رضایت داده.  
البته این کاهش سهم، مساوی با کاهش تعداد دستگاه های فروش رفته نیست و اپل ۳۳.۸ میلیون دستگاه روانه بازار کرده که ۲۵.۶ درصد بیش از فصل مشابه سال قبل است.

دیگر برنده بزرگ این فصل مایکروسافت است. ویندوز فون ۳.۶ درصد از فروش پاییز ۲۰۱۳ را به خود اختصاص داده که در مقایسه با سهم ۲ درصدی فصل مشابه سال قبل رشد قابل توجهی را نشان می دهد.

فروش دستگاه های مبتنی بر ویندوز فون از ۳.۷ میلیون در پاییز ۲۰۱۲ به ۹.۵ میلیون در پاییز ۲۰۱۳ رسیده که ۱۵۶ درصد رشد در حجم عرضه را نشان می دهد و بزرگترین رشد سالانه در تاریخ سیستم عامل های اصلی بازار است. نوکیا به تنهایی ۹۳.۲٪ تلفن های ویندوزفونی را عرضه کرده.

در انتها بد نیست نگاهی هم به میانگین قیمت داشته باشیم.

در حالی که میانگین قیمت محصولات اپل همچنان بالای ۶۰۰ دلار است، سایر پلتفرم ها همه زیر ۴۰۰ دلار جا خوش کرده اند. میانگین قیمت محصولات اندرویدی و ویندوزفونی به هم نزدیک و چسبیده به ۳۰۰ دلار است.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد