اخبار هنرمندان ، بازیگران

اخبار هنرمندان ، بازیگران

دانلود نرم افزار ، بازی آنلاین ، ورزشکاران ، سرگرمی
اخبار هنرمندان ، بازیگران

اخبار هنرمندان ، بازیگران

دانلود نرم افزار ، بازی آنلاین ، ورزشکاران ، سرگرمی

بلومبرگ: سامسونگ در سال ۲۰۱۴ تلفنی با نمایشگر ۳ وجهی عرضه می کند


نمایشگرهای منعطف فقط در ساخت تلفن های خمیده -و مضحک- به کار نمی آیند. همان طور که سامسونگ در حاشیه CES 2013 نشان داد، می توان از آنها برای ساخت تلفن هایی با نمایشگر آبشاری (نمایشگری که از لبه دستگاه به پایین خم شده) نیز استفاده کرد.  
حالا بلومبرگ خبر داده که سامسونگ در حال برنامه ریزی برای تولید تلفن های هوشمندی با نمایشگر ۳ وجهی است طوری که نمایشگر نه فقط در جلو که در لبه های کناری دستگاه نیز حضور داشته باشد. این نمایشگر ۳ وجهی برای ساخت گلکسی S5، گلکسی نوت ۴ یا محصولی جدید در خانواده گلکسی استفاده خواهد شد.

در گزارش بلومبرگ آمده که گلکسی راند تنها یک نمونه اولیه بود که سامسونگ برای شکست دادن ال جی در عرضه تلفن با نمایشگر خمیده بیرون داد و رقابت اصلی در سال ۲۰۱۴ برای عرضه تلفن هایی با نمایشگر خمیده کاربردی، بین سامسونگ و اپل خواهد بود.

بلومبرگ چندی پیش نیز خبر از عرضه آیفون هایی با نمایشگر خمیده به سمت لبه ها  در سال ۲۰۱۴ خبر داده بود که به نظر شبیه همین نمایشگر ۳ وجهی سامسونگ هستند. اما با توجه به اینکه سامسونگ بازویی قدرتمند در عرصه تولید نمایشگر دارد، برگ برنده نیز در اختیار این شرکت است.

در طرح سامسونگ هر یک از ۳ وجه نمایشگر عملکردی خاص خواهند داشت. طرح های اولیه پتنت آن همراه با توضیحات بیشتر در ادامه مطلب آمده که مشاهده آنها را به شما توصیه می کنیم.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد