اخبار هنرمندان ، بازیگران

اخبار هنرمندان ، بازیگران

دانلود نرم افزار ، بازی آنلاین ، ورزشکاران ، سرگرمی
اخبار هنرمندان ، بازیگران

اخبار هنرمندان ، بازیگران

دانلود نرم افزار ، بازی آنلاین ، ورزشکاران ، سرگرمی

آموزش اجرا نقشه های گوگل به صورت آفلاین در گوشی های اندرویدی

اگر همیشه دسترسی به اینترنت ندارید و نمی توانید از نقشه های آنلاین استفاده کنید، بهتر است برای یکبار نقشه های مورنظرتان را دریافت کنید تا دیگر از نقشه های آفلاین اسنفاده کنید.

در این گزارش از سلسه آموزش های اندروید، قصد آموزش اجرای نقشه های گوگل مپ به صورت آفلاین را در گوشی های اندرویدی داریم، شما با استفاده از این ترفند می توانید در گوشی خود تمامی نقشه ها را ذخیره کنید. اما اگر مزیت های نقشه آفلاین نسبت به نقشه آنلاین را نمی دانید، متن زیر را بخوانید:

 همان طور که می دانید Google Maps یکی از معتبرترین نقشه های موجود برای موقیعت یابی است، این برنامه به صورت پایه بر روی اکثر گوشی های اندرویدی نصب است. بسیاری از کاربران فکر می کنند که فقط از این برنامه می توان به صورت آنلاین استفاده کرد، ولی در این گزارش قصد معرفی ترفندی  برای استفاده از نقشه های آفلاین در این نرم افزار را داریم. یکی از مشکلات اساسی در مکان یابی آنلاین عدم دسترسی به بستر اینترنت در همه جا و هر زمانی است.


1- ابتدا نرم افزار گوگل مپ را  دانلود کنید.( توجه داشته باشید که این نسخه آخرین ورژن نرم افزار نیست، زیرا آخرین ورژن فقط بر روی اندروید 4 و بالاتر قابل اجرا است. ما هم به خاطر این مشکل، نسخه های قدیمی تر آن را آماده دانلود کرده ایم که بر روی اکثر گوشی های اندرویدی قابل اجرا است.)


قابل اجرا در اندروید 2.3 و بالاتر
حجم نرم افزار: 8.7 مگابایت

2- نرم افزار گوگل را اجرا کنید، وارد منوی Settings شوید. سپس به قسمت Labs بروید و تیک گزینه Pre-cache map area را فعال کنید.

 

3- حال وارد برنامه شده و در قسمت search ، نام محلی که قصد دریافت نقشه آن جا را دارید، وارد کنید. ( برای مثال MALARD )
4- مطابق شکل ، نام محل جستجو شده بر روی تلفن همراه شما ظاهر می شود. برای دریافت در یافت طبق تصاویر زیر عمل کنید.

 

5- برنامه شروع به دانلود کردن نقشه آن محل می کند. پس از پایان یافتن دانلود ، دیگر شما می توانید از نقشه آن شهر به صورت آفلاین و بدون نیاز به اینترنت استفاده کنید.

 


 منتظر آموزش های بعدی سیستم عامل اندروید باشید


لطفا آموزش های در خواستی خود درباره سیستم عامل اندروید و نحوه کاربا آن را با ما در بخش نظرات در میان بگذارید.

گزارش از محمدمحمدی خوجین

نظرات 1 + ارسال نظر
امین 4 اسفند 1392 ساعت 12:52 ق.ظ

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد