اخبار هنرمندان ، بازیگران

اخبار هنرمندان ، بازیگران

دانلود نرم افزار ، بازی آنلاین ، ورزشکاران ، سرگرمی
اخبار هنرمندان ، بازیگران

اخبار هنرمندان ، بازیگران

دانلود نرم افزار ، بازی آنلاین ، ورزشکاران ، سرگرمی

بازی جدیدحامد بهداد در نقش کارتن‌خواب/عکس

قسمت نهم مجموعه نمایش خانگی «دندون طلا» - اثری از داوود میرباقری - این هفته با دو روز تاخیر، ششم آبان ماه وارد شبکه نمایش خانگی می‌شود. 

 مجموعه نمایش خانگی «دندون طلا» به دلیل همزمانی با ایام شهادت امام زین‌العابدین (ع) با دو روز تاخیر، چهارشنبه، ششم آبان ماه وارد شبکه نمایش خانگی می شود. همچنین مخاطبان این مجموعه می‌توانند همزمان با توزیع قسمت جدید - ششم آبان ماه - نسخه آن‌لاین «دندون طلا» را از آپارات فیلیم و و سایت ایران رسانه خریداری کنند. در قسمت جدید این مجموعه چهره و گریم جدیدی از حامد بهداد در نقش بلبل رونمایی می‌شود.

نظرات 1 + ارسال نظر
تک طراحان 3 آبان 1394 ساعت 08:16 ب.ظ http://www.taktarahi.ir

سلام و درور فراوان
امیدواریم شاد و خرم و پیروز باشید.سایت جدید مهندسان مکانیک و دیگر رشته های مهندسی راه اندازی شد.از سایت شرکت تک طراحان دیدن فرمائید واز اطلاعات آموزشی سایت استفاده نمائید و اگر مایل به همکاری با شرکت تک طراحان و کسب در آمد بودید با ما در ارتباط باشید.اگر جزء دانشجویان و یا اساتید و یا افرادی هستید که مطلب یا فایل آموزشی دارید که در ارتباط با رشته های فنی مهندسی است می توانید در سایت قرار داده و به چندین طریق از آن کسب درآمد نمائید.سایت تازه تاسیس است و به نویسنده و برنامه نویس فعال نیازمندیم .به ازاء هر مطلب آموزشی که در سایت قرار دهید 500ریال به شما تعلق می گیرد
با ما در ارتباط باشیدwww.taktarahi.ir

دوستان حواسشان جمع باشه ، این یارو رو میشناسم
شارلاتان به تمام معناست
چندین خبر مطلب آموزشی براش ثبت کردم دریغ ازدریافت یک ریال پول

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد