اخبار هنرمندان ، بازیگران

اخبار هنرمندان ، بازیگران

دانلود نرم افزار ، بازی آنلاین ، ورزشکاران ، سرگرمی
اخبار هنرمندان ، بازیگران

اخبار هنرمندان ، بازیگران

دانلود نرم افزار ، بازی آنلاین ، ورزشکاران ، سرگرمی

photl سایتی عالی برای عکس‌بازها و علاقه‌مندان به دیدن عکس !

هممون با سایت های نظیر فلیکر یا فوتو و امثالهم آشنا هستیم ؛ اما در این پست سایتی رو خدمتتون معرفی می کنیم که کمتر شاید اسم آن را شنیده باشید . photl سایتی عالی برای عکس بازها و علاقه مندان به دیدان عکس ها با سوژه های جالب هست که مجموعه ای حدود ۳۸۰۰۰۰ عکس پیش روی شما قرار می دهد . نکته این سایت کیفیت بالای عکس های آن است که همگی دارای حداقل کیفیت ۴۳۶۸х۲۹۱۲ می باشند که در نوع خود بی نظیر است . ضمنا شما تنها با ثبت نام در این سایت می توانید تمامی این عکس ها را به راحتی دانلود نمایید ( محدودیت ۳۵ مگ دانلود در روز ) . ضمنا هرماه بین ۱۰ تا ۱۵ هزار عکس به آرشیو این سایت افزوده می شود . برای ورود به این سایت اینجا را کلیک کنید

نیازمندی های خود را سلچ کنید

بلیغات و آگهی امروزه دیگر محدود به تلویزیون و بیلبورد و روزنامه نیست و اینترنت که امروزه جزو لاینفک زندگی انسان امروزی شده منبعی ناب و با پتانسیل بالاست که سالیانه مبلغی بالغ بر چندین میلیارد دلار چرخه مالی آن است . از غول های اینترنتی مانند گوگل و یاهو و امثالهم که بخش مهمی از در آمد خود را از طریق آگهی و تبلیغات به دست می آورند سایت های ریز و درشت زیادی هستند که از این راه کسب درآمد می کنند بطوری که این امر حتی به وبلاگ نویسان هم سرایت کرده و بر ای تامین بخشی از هزینه هایی که انجام میدهند از طریق تبلیغات در وبلاگ خود آن را جبران می کنند.

از سویی دیگر شرکت ها و موسسات زیادی هم هستند که برای معرفی محصول خود و یافتن مشتری هزینه های زیادی را صرف تبلیغات می کنند. در ایران و جامعه وب ایرانی هم قضیه بر همین منوال است هرچند ساز و کار آن متفاوت با دیگران است  .

ادامه مطلب ...

صفر کردن تایمر رپیدشر با یک ترفند ساده

یکی از مشکلاتی که گریبانگیر اکثر کاربران اینترنت است ، دانلود فایل های آپلود شده در Rapidshare است. سایت Rapidshare.com را میتوان بزرگترین آپلود سنتر و محل اشتراک فایلها دانست. اما محدودیت های متعددی که در سرویس رایگان این سایت وجود دارد ، دانلود فایلها توسط کاربران را بسیار آزار دهنده کرده است. عدم استفاده از دانلود منیجر ، محدودیت های زمانی دانلود ، تایمر طولانی مدت و معطلی کاربران و... از محدودیت های موجود در سرویس رایگان راپیدشیر هستند که راه حل آنها نیز خرید اکانت پولی از راپیدشیر است. اما هم اکنون قصد داریم ترفندی را معرفی کنیم که با بهره گیری از آن میتوانید از شر یکی از این محدودیت ها خلاص شوید! با استفاده از این ترفند میتوانید تایمری که زمان زیادی از شما را هنگام دانلود میگرد را با یک عمل ساده در مرورگر صفر کنید و به مرحله بعدی دانلود بروید!

ادامه مطلب ...

اتحاد و همکاری برای نابودی سایت‌های اسپم و تبلیغاتی از نتایج جستجو

امروزه استفاده از موتورهای جستجو در وب‌گردی به امری متداول و غیرقابل حذف تبدیل شده . اما اگر دقت کرده باشید خصوصا طی یکسال اخیر در صورتی که به دنبال جستجوی عبارت خاصی به زبان فارسی در موتور جستجوی گوگل بوده باشید بی‌شک ، به سایتهایی برخورد کرده‌اید که در واقع فاقد محتویات مورد نظر هستند.

ادامه مطلب ...

نخستین روبات انسان نمای پیشرفته ایرانی .....

با حضور رئیس جمهور
نخستین روبات انسان نمای پیشرفته ایرانی با قابلیت حرکت وتکلم رونمایی شد
خراسان - مورخ یکشنبه 1389/04/13 شماره انتشار 17590
ادامه مطلب ...

Vdsl سریعترین فناوری و غلبه بر Adsl

یک سیستم تلفن معمولی شامل یک جفت سیم مسی ساده هست که توسط شرکت مخابرات محلی در خانه هر مشترک نصب شده است، این خطوط مسی از نظر پهنای باند، ظرفیت بالایی علاوه بر ظرفیت مورد نیاز برای انتقال صوت (مکالمه تلفنی) را دارا هستند.
سیگنال های صوتی همواره بخش ناچیزی از این ظرفیت را اشغال می نمایند، فناوری DSL (1) از ظرفیت باقیمانده این خطوط برای انتقال اطلاعات بدون اختلال و آسیب رساندن به مکالمات صوتی و حتی به صورت همزمان استفاده می نماید.
محدوده سیگنال های بسامدی صوت انسان در هنگام مکالمه بین 400 تا 3400 هرتز است، این در حالی است که سیم های مسی توانایی بالقوه ارسال چندین میلیون هرتز را نیز دارند، پس عملاً حجم زیادی از ظرفیت این سیم ها بدون استفاده باقی خواهد ماند. فناوری DSL برای استفاده از این ظرفیت از دو بخش تجهیزاتی بهره می گیرد، یکی در طرف مشتری (مشترک خدمات) و دیگری در طرف فراهم آورنده خدمات.

- فرستنده گیرنده: در مکانی که مشتری قرار دارد یک فرستنده DSL قرار می گیرد.

-(DSLAM)2این وسیله که در طرف فراهم آورنده خدمات قرار می گیرد، به منظور فراهم آوردن خدمات DSL برای چندین مشترک به کار می رود.

فرستنده گیرنده DSL معمولاً توسط کاربران به نام مودم DSL شناخته می شود، اما کارشناسان شرکت فراهم آورنده یا ISP این تجهیزات را به نام ATU-R(3) می شناسند. گذشته از نام ، این وسیله، ابزاری است برای اتصال رایانه کاربران به خطوط DSL . این اتصال می تواند به چند طریق برقرار شود که متداول ترین روش، استفاده از درگاه USB رایانه هست


ادامه مطلب ...

25 راز در معروف ترین موتور جستجوی دنیا

1 - همه‌چیز در نحوه نوشتن

‌با اطلاع از چگونگی نوشتن عبارات جستجو در موتورهای جستجو، می‌توانید اطلاعات موردنیازتان را به راحتی پیدا کنید. به عنوان مثال دستور <کلمه مورد نظر: INURL> باعث می‌شود تا موتور جستجوی گوگل، همه صفحاتی که در آدرس URL آن‌ها، کلمه مورد نظر وجود داشته باشد را برایتان فهرست کند.

2 - نوار ابزار گوگل

با اضافه کردن نوار ابزار گوگل به مرورگرتان، از این پس می‌توانید کار جستجو را با سرعت و راحتی بیشتری انجام دهید. یکی دیگر از امکانات این نوار ابزار، جلوگیری از نمایش پنجره‌های تبلیغاتی است. برای دریافت این برنامه و کسب اطلاعات بیشتر به نشانی TOOLBAR.GOOGLE.COM مراجعه کنید.

3 - چه کسی به سایت شما لینک داده است‌

بسیاری از مدیران سایت‌ها علاقه‌مندند بدانند چه کسانی (از سایت خود) به سایت آن‌ها لینک داده است. گوگل به این سوال پاسخ می‌دهد. می‌توانید در قسمت جستجو، عبارت <نشانی سایت:LINK> را وارد کرده و کلید ENTER را بزنید. نتیجه این درخواست، فهرست سایت‌هایی است که به سایت شما لینک داده‌اند.

4 - کاربردهای تجاری

موتور FROOGLE.GOOGLE.COM فهرست محصولات فروشگاه‌های ONLINE را تهیه می‌کند و موتور CALATOGS.GOOGLE.COM برای نمایش و درخواست کاتالوگ محصولات به‌کار می‌رود.

ادامه مطلب ...

یاد آور این خسته را، وب‌گرد پر بسته را!

دیروز که داشتم وب‌گردی می‌کردم، دو خبر توجهم را به خود جلب کرد:

خبر اول: در فنلاند دسترسی به اینترنت پهن باند جزو حقوق شهروندی شده و از این به بعد دولت موظف است برای همه شهروندان فنلاندی امکان دسترسی به اینترنت یک مگابیتی را فراهم کند. البته دولت قول داده است تا سال ۲۰۱۵، اینترنت ۱۰۰ مگابیتی را در اختیار مردم قرار دهد!

خوب این خبر برای ما مثل یک داستان علمی تخیلی می‌ماند. چون سرعت دسترسی ما نه تنها بیشتر نمی‌شود، بلکه هر سال کمتر و میزان دسترسی ما هم محدودتر می‌شود.

خبر دوم: فروشگاه‌های زنجیره‌ای خرده‌فروشی Starbucks از دیروز، یعنی اول جولای، اجازه دسترسی رایگان به  وای- فای، بدون محدودیت و بدون نیاز به ثبت‌نام به مشتریان خود خواهند داد.

این خبر هم خیلی عجیب و غریب است! و برای مایی که قطع نبود GPRS برایمان اوج خوشبختی است، قابل باور نیست!

زمانی در این وبلاگ می‌توانستم، بیشتر سرویس‌های تازه وب ۲٫۰ را معرفی کنم، اما لازمه استفاده از سرویس‌های تازه‌تر وب ۲٫۰ داشتن اینترنت پرسرعتی است که ما نداریم.

طراحان سایت‌ها و نویسندگان وبلاگ‌های فرنگی با توجه به دسترسی اغلب خوانندگان خود به اینترنت با سرعت مناسب، دیگر لزومی نمی‌بینند که دیگر رعایت حال ما را کنند، صفحاتشان را سنگین‌تر از پیش طراحی می‌کنند و آنها را مملو از عکس و ویدئو می‌کنند.

اما اگر شما جزو آن دسته از خوانندگان وبلاگ هستید که در خارج از کشور به سر می‌برد و اصلا نمی‌توانید مجسم کنید که اینترنت کم‌سرعت چیست و ۲۰ دقیقه منتظر ماندن برای لود شدن جی‌میل چه طعمی دارد و اگر نمی‌دانید که حسرت ندیدن ویدئوهای یوتیوب چقدر بر روح و جسم سنگینی می‌کند، می‌توانید با استفاده از یک اکستنشن فایرفاکس، شرایط اینترنت قطره‌چکانی را برای خود شبیه‌سازی کنید!

البته این اکستنشن به درد طراحان سایت‌ها و سرویس‌های اینترنتی هم می‌خورد و آنها می‌توانند با استفاده از آن عملا آزمایش کنند که لود شدن سایت‌هایشان مثلا برای کاربری که دیال آپ دارد چقدر طول می‌کشد.

این اکستنشن Firefox Throttle نام دارد.